esmaspäev, oktoober 05, 2009

Ta liigub siiski!!!

Heihopsti. On juhtunud minuga ka selline lugu, et olen leidnud omale bakatöö juhendaja ja umbes tean, millest kirjutada tahan. Seega, olen üks samm lähemale oma unistustele.

Sain valmis eile ka oma essee, mida täna läheme koos ühe kursavennaga ära viima ja pärast seda pidime lõunat sööma ka minema, väga peen.

Ja praegu on kuidagi selline periood, kus kõik ei tundugi nii keeruline. Tegin oma seina peale kalendri, millel on erinevad tähtajad peal.. ja kui suudan neist kinni pidada ja oma aega mõistlikult kasutada, siis võin eeldada, et elan selle semsestri üle! Või noh, vähemalt oktoobrikuu.

Ning lisaks eelnevalt mainitule, võin oletada, et ilmselt on üks pesakond liblikaid hakanud end mu soolestikus mugavalt sisse seadma. Ma ei saa veel päris täpselt aru, aga tunne on selline, et varsti võib asi ohtlik olla. Armumises iseenesest ei ole ju midagi hirmsat, aga ma tunnen, et on vale aeg ja vale koht ja äkki, kui ma piisavalt palju keskendun millelegi muule (nt mõtlen hommikust õhtuni "kahvel-nuga-kahvel-nuga-kahvel-nuga" vms), siis ÄKKI õnnestub mul seda vältida.


Elame, näeme.

Kommentaare ei ole: