reede, august 03, 2012

update


  • Vahepeal täitus mul aasta aega meie firmas töötamist. Mõnikord tundub, nagu see aasta oleks olnud mu elu pikim - see kontorielu on tõepoolest alles midagi!

  • Millalgi tegin ära ka oma hollandi keele eksami kirjutamisosa ning ennäe imet, sain 525 punkti, mis tähendab, et ametlikult on mul nii kirjutamises, kõnelemses, kuulamises kui ka lugemises B2 tase. Milline peen!

  • Pipo sai hiljuti kolmekuuseks ja on üks igavesti numps kiisuhärra. Vahepeal oli ta natuke haige ning oli antibiootikumikuuril aga nüüd on ta juba täitsa vinks-vonks ja viimane vaktsiingi saadud.

  • Mopsu saab kolme päeva pärast neljakuuseks ja on üks täiesti segane kutsuplika. Oi meil saab siin temaga ikka nalja - ta on hoopis teistsugune kui alguses ning sellest vaiksest kussununnust pole peaaegu jälgegi järel (ainult õhtuti paar tundi, kui ta on tsillrilääks). Olgugi, et vaikne ta enam ei ole (õnneks veel ei haugu), on ta ikkagi niiiii armas ning pean end kogu aeg tagasi hoidma, et teda mitte pooleks musitada ja kallistada.

  • Ostsin oma beebidele 18kg toitu, sest korraga rohkem osta ning internetist tellida on poole odavam (nende nädalatoit on poest ostes umbes 13 eurot). Kui pakk jõudis kohale, ei jõudnud ma seda tuppagi tassida. Vähemalt on nüüd 4 kuud mureta ning saab raha koguda järgmise tellimuse jaoks.

  • Mopsu koertekool on suvepuhkusel ning teada saime seda siis, kui olime lõbusalt kahekesi kohale läinud (kohaleminek tähendas tunnikest loksumist metroos, bussis ja trammis ning 4 km kõndimist). Egas midas, hakkasime kodu poole tagasi tulema.

  • Hollandlased on õnnelikud, et said ujumises olümpiakulla.

  • Homme hakkab pihta GayPride ning terve linn on vikerkaarevärvides - täna nägin linna suurima kiriku tornist alla lehvimas umbes 40 meetri pikkust vikerkaarevärvilist lippu - nii äge!

  • Ka minul on homme natuke põnevust, läheme sõpradega välja sushitama - "all you can eat" it is! 

  • Täna on reede ja mul on nii hea meel, et see töönädal läbi on... nädalavahetused võiksid olla neljapäevased. Või vähemalt kolmepäevased. Oeh.
Nüüdseks aga lõpetan ning viskan end diivanile oma nunnude seltsi kerra, kui midagi põnevat* mu elus peaks juhtuma, küll siis teada annan! 

*See tähendab seda, et viimasel ajal ei ole üldse midagi põnevat juhtunud.. ning ega ma sellest puudust ei tunnegi, sest eks mu elus ole küllalt olnud ka aegu, kus üks põnevus teist taga ajab.. niiet nii ongi praegu hea:)

Näitan teile parem oma numpsakaid, sest nemad ongi praegu minu elus need kõige põnevamad tegelinskid!

Pišikene pišikene Pipo


Pišikene pišikene Mopsu

Oehh. Armunud!

1 kommentaar:

Unknown ütles ...

Ahoi Sällikene!

Kui sa juhuslikult kunagi oma blogi jälle uuendad, siis märkad, et ühel hullul sa polegi meelest läinud!
Ma loodan, et sinuga on kõik hästi ja elu siiru-viiruline ning lilleline :D
Anna endast märku, kui vähegi tahtmine tekib. Kalli!

Heli
Skype: heli.laur
E-mail: heli@pesake.com
Tel: +3725202359