reede, märts 16, 2007

Siilike teeb pot-pot-pot-pot.

Niih. pole kaua kirjutanud. Aega lihtsalt ei ole. Lõputöö on vaja ära kirjutada, homme on mul katsed, mida ma kardan ja terve see märtsikuu on selline kiire.

Kõigepealt pidin rääkima meie Leedu seiklustest. Igast asju juhtus. Küll meie lend lükati edasi, küll unustasime oma kotid Vilniuses sinna lindi peale:D läksime juba välja.. ja siis oli tükk tegu, et saada turvaväravatest sisse tagasi ja oma kott kätte saada:D Ja koha peal läks meil enam-vähem edukalt- kutsuti tagasi septembris.

Katu sai beebi:) Pühapäeva hommikul. Täna pidime pisikest vaatama minema aga mul on kurk jälle valus ja nohu..ja ma ei taha et beebi tõbiseks jääb. Niiet pean teine kord jalad selga võtma ja neile külla minema.

Eelmine laupäev käisime Sirkal külas naiskadega ja tore oli seal Nirgi tänavas:D

Ja mis on veel tore- tore on see, et nüüd on 100% kindel et ma hakkan stipendiumi saama. Ja Kiisu. Kiisu on nüüd koolis tasuta kohal! See on ju väga hästi:)


Aga ma arvan, et mina kui väike siilike- peaksin minema koos oma meessiilikesega teki alla peitu ja arutama, et mis ma seal homme katsetel rääkima hakkan.

Vot tak.

Kommentaare ei ole: