laupäev, märts 24, 2007

Supermõnus laupäev:)

Täna on nii mõnus päev. Sain käia õues täitsa lühikeste varrukatega pluusiga, sest siin Tartus, on niiiii soe.

Kõndisime Aardlasse, Lõunakeskusesse ja tegime endile kingitused. Mulle kinkisime uue sõrmuse ja kõrvarõngad ja kiisule kinkisime Hugo Bossi lõhna. Mõnus.

Jalutasime ja limpsisime jäätist ja vahepeal tegime natuke märgasid musisid. Ja Raja pargis nägime oravat ka. Mõnus.

Õhtul saame Pätu ja Potsuga kokku ja teeme nalja, et see päev kestaks ilusana edasi. Mõnus.

4 kommentaari:

Kariné ütles ...

ma olen solvunud, et te pätu ja potsuga mind ei kutsunud :(

Kixa ütles ...

:)olex ka tahtud teiega olla Tartumaal...aga mina saan teiega olla Tallinnamaal:) Tahax juba...

Sälli ütles ...

etu- aga me ei saanudki kokku:D sest Pätu oli too õhtu sinu juures:D

Kixa- jaaa.. me saame igalpool koos olla:D

Pätu ütles ...

Kuule kallis;) Mõnikord võiks kirjutada ka siia midagi... ma saan aru et sul on elu, aga mul ei ole ja tahaks luuuugedaaa...
musimusi