teisipäev, märts 04, 2008

Märts käes jälle nigu nalja

Aeg lendab nii mis hirmus, kuigi vahepeal tundub, et ei lenda ka. Võta siis kinni, kas lendab või mitte:D

Mõtlesin juba päeval midagistki kirjutada, aga ei saanud õiget soont sisse. Väsinud olin ja tegelikult olen praegugi. Ootan et Mupsu tuleks mulle külla, sest minu "kurjad nabrinnad" on välislähetuses Serbias ja mul on täitsa vaba pleiss:D

Mis siis vahepeal juhtunud on?
Ahjaaa, minu arvutinali:D Tuli välja, et ma olin vabariigi aastapäeva puhul suurest üksindusest ja vihast muutnud aastaarvu ära, minu rüperaalil käis siis parasjagu aasta 2009. Security center läks seepeale hulluks, sest minu viirusetõrje kehtib vaid septembrini, 2008. Seega ta siin tegigi minuga igasugust nalja, ma olin vahepeal juba nii vihane, et tahtsin kõik asjad aknast alla visata- õnneks olen ma hirmus tasakaalukas ja ei teinud seda, lihtsalt hüsteeritsesin ja kolistasin asjadega.

Suitsetanud pole juba 31(!) päeva ja läheb päris ladusasti, kohati isegi ajab südame pahaks kui keegi kuskil suitsetab.

Istun siin arvuti taga ja vahepeal teen internetis teste ning luuran ringi ja uni on silmas, aga Mupsut pole veel kuskil.

Nädalavahetusel sain olla koos Kaisaga ja P-gängiga. Korra nägin Mannut ja Erkot ja Tiinat ka, niiet läks enam-vähem asja ette. P-Gängiga oli meil super-hüper-megatore, nalja sai nabani ja kõikide muude aukudeni ka. Täitsa hull ikka, mida need naised/me suudame ära teha, täiesti segased ja sellega rahul.

Eile tulin tagasi Tartusse, tegime põdralihakastet, vesipiipu ja muud head paremat. Enne seda suutis minust möödasõitev Pattaya-auto mind täiesti täis pritsida soppa. Arvestades seda, et mu jope (mis on umbes 75% ulatuses valget värvi, 20% ulatuses helesinine ja 5% must), mis oli JUST pesust tulnud ja ma JUST olin jõudnud valju häälega öelda ja õnnelik olla, et mu jope on puhas- võite oletada kui vihaseks ma sain. Muidugi hakkasin naerma ka, aga pisarad olid ka silmas, sest mul ei ole Tartus pesumasinat, see on mu ainuke jope, mis praegu siin on ja mul oli plaanis olla pea kuu praegu järjest Tartus. Fun eksole.

Aga nüüd ma lõpetan, sest muidu lähebki liiga pikaks.

1 kommentaar:

Kariné ütles ...

arvan, et sinu suitsetamist loobumine on ikka suurepärane idee!! jätka samas vaimus ja elul hakkab kergem ;), ma tean millest ma räägin... selle läbi teinud ja ka TARTUS!