neljapäev, mai 28, 2009

kevad

Mu sess on läbi! Kahte tulemust veel ei tea ja üks essee on vaja valmis teha, aga ma sain sellega hakkama! Varsti hakkab pihta väga tegus suvi ning ma lihtsalt pean siia kirjutama, et elu on ilus! Isegi kui vahepeal tuleb väike kurbus sisse, kaob see kibekiiresti, sest olgem ausad, mul on, mille üle õnnelik olla!

I woke up this morning,
The sunshine was shining -
I put on my happy face
I'm living, I'm able,
I'm breathing, I'm grateful -
to put on my happy face.
Woke up and realized
this world's not so bad after all.
Looked at it through a child's eyes,
andI saw these beautiful things
that you never think about.
Like the ocean, moonlight,
stars and clouds.
It's amazing how we don't appreciate our blessings
There's plenty of people who don't like me,
But there's ten times more who love me and I love myself.
Sometimes, it gets tough
But I can't give up,
Just take a deep breath,
Close my eyes
Feel the love and give a smile!

Minge päikese kätte ja ärge olge nii palju arvutis!

Destiny's child - Happy face

Kommentaare ei ole: