esmaspäev, mai 04, 2009

Tudengite kevadpäevad 2009

Nii. Olid siis tudengite kevadpäevad. Uskumatu kui palju nalja sai kogu sel nädalal ja väga palju lahedaid üritusi oli kogu linnas. Võtsin iga päev päevadest vapralt osa ning olgem ausad, seekordne "puhka vaim välja" üritus osutus pigem väsitavaks kui siis puhkust andvaks. Õnneks oli superilmad kõik päevad ja ma olen enda meelest juba päris pruun. Kuigi jah, laupäevasel üritusel "folgime", kus mul oli au siis anda ka intervjuu R2-le, ütles reporter kõikide raadiokuulajate ees, et talle ma tundun ikka pigem valge, et õppinud nii palju, et õues pole saanud käiagi. See oli päris hea nali:D

nüüd aga valmistun eksamiperioodiks ja olgem ausad, see tõotab tulla eluhull. 31AP on ikka 31AP:D et mingi aeg hoian siis õppijaprofiili ja ei käi linna peal ja ei passi netis ja üleüldse, olen täheldanud, et mida vähem ma arvutis olen, seda mõnusam on. Inimesed, käige väljas, ilmad on super!!!

Kommentaare ei ole: