neljapäev, veebruar 22, 2007

Kuidas Reisupalavikust Regina sai...

Täna öösel juhtus nii, et panin oma hingetorule nimeks Regina. Ta on umbes 14 aastane, näeb välja nagu Tokio Hoteli laulja ja tal on väga raskekujuline puberteet ja ta on kuri. Ja kuna ta on nii tige, siis iga kord kui õhk temast läbi käib, on ta veel kurjem. Ja juuksed lähevad veel rohkem turri. Ja nägu läheb karmimaks. Ma arvan, et talle ei meeldi kui ma hingan. Ja siis kui ma õrnemini hingan, siis tulevad tal puhitsused ja gaasid. Niiet lisaks sellele, et ta mul kuri on, on tal ka seedimisega asjad pisut nihusti.

Tsort baberi ma ütlen. Kõige haigemaks jäin. Fakkfakkfakk. Eile oli nii hea tuju, täna olen ma küüslauku iga otsani täis. Teate kui vastik on soe sooda-piim? Eriti vastik on ta hommikuse hambapesu aseainena. Vuih. Ja üleüldse.

Ma olen see talv juba sajandat korda haige.

2 kommentaari:

Kariné ütles ...

tervita oma pisikest Reginat ning paku talle mett! tean kui vastik soe soodapiim on kuid aitab proovi mett hulka vaata mis siis saab :P;)

Pätu ütles ...

Supper hea kirjeldus:D Ma naersin südamest...
aga sa terveks ja reisi hästi:)


Ootan kuhjaga muljeid ja kingitusi kah muidugi:P