esmaspäev, aprill 07, 2008

Must lagi on me toal...

Kui ma olen viimasel ajal rääkinud kogu aeg, et muutust on vaja, siis nüüd on vist tõepoolest saabunud kätte see hetk, kus ma ütlen, et kõik, nüüd aitab, tänasest hetkest peale muutub kõik! Kui palju on inimesed maailmas lubanud a'la homsest jätan suitsetamise maha, hakkan dieeti pidama, enam kunagi ei keera käkki teistele jne jne.

Üldiselt, ma olen alati olnud paras käkimeister- seda teavad ilmselt kõik mu tuttavad. Vähe on neid inimesi (minu tutvusringkonnas vähemalt), kes suudaksid väikese ajaga tekitada rohkem draamat, keerata kokku suuremaid käkke, kukkuda ilmvõimatutes kohtades ilmvõimatud luud katki.. jne jne...ühesõnaga, ma suudan toota suurel hulgal jama.. ja seda väga väikese ajaga.

Mõtlesin, et linnavahetusest piisab. Uus linn, uus algus, aga kus sa enda eest ikka peitu poed? Jamad on kerged mind jälitama kui ma ise midagi ei muuda! Et siis nüüd saabuski see hetk, kus mulle tõesti aitab!

Suitsetamise suutsin (loodan et suutsin?) maha jätta, see ei olnud väga keeruline, esimesed paar päeva oli nõmekas, nüüd on juba täitsa hea- vahepeal on selline tunne, et tahaks mahvi, aga siiani olen suutnud endale ikka sisestada, et see oleks halb mõte, mida ma hiljem hakkaksin kahetsema. Kahetsusest üldse- kõik nad räägivad, parem karta kui kahetseda- ma nüüd olen ka selle koolkonna toetaja, kahetsusetunne on ilgelt p**k. Ausalt.

Ja selle kõige juures, kui ma käitun nagu viimane idikas, leidub maailmas inimesi, kes mind armastavad. Mupsu tegi mulle täna hea nalja. Rääkisin talle, et eile helistasid mulle mingid tüübid, salastatud numbrilt, kes palusid talle edasi öelda, et tal on neli konkurenti. Ma ei olnud kade ka, head nalja on ikka hea rääkida. Täna siis juhtus selline lugu, et sain Mupsuga kokku ja kui koju tagasi jõudsin, siis oli mu korteri ukselingile kleebitud roos(neid on viimasel ajal hakatud väga tihti meie korteriuksele kleepima, samuti ei ole kullerpoisid võõrad siin korteris, see on hoopis teine jutt:D) ja selle küljes oli poti äss. Kaardile oli kirjutatud:"Sällile viiendalt sala-austajalt, keda konkurendid Ässa hüüdnime all tunnevad!" Mul oli rõõmu kohe nii palju, aga tegelikult ei ole ma sellist, head, kohtlemist ära teeninud. Ma olen nõme inimene.


Masekas....

Kommentaare ei ole: