kolmapäev, aprill 02, 2008

Täna on hea kirjutamise päev (nii ütlesin ma eile)

Ma tundsin viimases loengus, et ma kohe pean tulema ja kirjutama blogi. Kohe oli selline tunne. Kuigi ei teadnud ma siis ja ei tea ma nüüd, mida üleüldse kirjutada, aga eks kirjutamise käigus selgub. Täna arutasime Kairi ja Nelega igasuguseid asju, või tähendab, mina arutasin peamiselt, sest ma olen jutukas inimene:D
Jõudsin selgusele, et olen ikka päris raske inimene kantseldada (ja seda mitte ainult kehakaalult:D). Tihtipeale on mul........

Nonii, sedamoodi kirjutasin ma eile, pärast viimast loengut. Mida mul oli plaanis öelda, seda ei tea praegu küll. Ilmselt vist tahtsin öelda seda, mida rääkisin eile Kairile ja Nelele, et ma olen selline raske inimene kantseldada, aga kui ma saaksin endaga juttu rääkida, siis mul oleks päris lõbus, kuigi ma peaksin pidevalt võitlema sõnavõtmise eest. Kui ma eile sellist juttu neile rääkisin ja mingi hetk avastasin, et ma räägin endast juba teises või kolmandas võimaeiteamitmendas astmes, siis sain aru, et tuleks lõpetada sellistel teemadel arutlemine.

Õhtul käisin täpselt kaheks sekundiks armsaks saanud Zavoodis, aga me ei saanud sinna jääda, sest tunne polnud õige ja kõndisime Kairi juurde:) Õhtul naersime vist rohkem kui vaja ja hommikul veelgi enam. Heaheahea. Siis läksime Nele ja Annika juurde Annika piipu tagastama ja istusime köögilaua taga ja rääkisime veidi juttu.

Nüüd olen kodus, oma kallite toanaabritega ja teate mis juhtus?
Mul saabus sõna otseses mõttes eksamipaanika!!!

Kuidas ma peaksin saama tehtud need eksamid ja esseed ja kõik muu?
Kuidas on kevad jõudnud nii ruttu kätte?
Miks mul ei ole üldse teatri ajaloo konspekte?
Miks pole ma alustanud kohususliku kirjanduse lugemisega, vaid loen neid raamatuid mida võiks lugeda mõnel muul (mitte nii kiirel) vabal ajal?
Kuidas on juhtunud nii, et eetika aluseid on jäänud ainult mingi kaks loengut?
Miks ma kirjutan siin praegu blogi, kui ma võiksin vastata mõnele küsimusele?
Millistele või? Ükskõik millistele!

Ja kuidas on nii, et ma olen praegu peaaegu sama närvis kui siis kui oli eelmine sess, olgugi, et praegu ei ole mingit sessi?

Ja miks mul on selline tunne, et see praegune sissekanne mõjub sellisena, et minust võiks jääda mulje nagu ma oleks üks nendest nohikutest, kes ajavad mind muigama?

Nüüd hakkan ma töövihiku ülesandeid tegema. Nädalavahetuseks jään Tartusse, sest keegi peab hakkama nüüd väga hoolsasti õppima. Kena õhtu jätku!

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

kallis säll. kui su keskmine hinne on parem kui mul, siis sa hakkadki saama üheks neist nohikutest, kes ajavad su muigama. võta midagi ette ;)
ja see ei tähenda et praegu pole sess. minu kõige hullema eksamitihedusega aeg jäi ka väljapoole sessi (ja seda hullem kuna loengud kestsid ka edasi)
sirgi