laupäev, aprill 05, 2008

Paanika-Klaarika vs Laisk-Liisu

Nonii, minu üleilsest hullusest on alles jäänud vaid see hirm, et mul on nii palju vaja teha. Et aga neiu võtaks end kätte- seda ei. Esmaspäevaks on mul vaja ära teha kodune kontrolltöö Eesti teatri ajaloos, see ei ole eriti raske, aga et see tehtud saaks, siis tuleks seda tegema hakata:D Vastamist ootavad kaks arutlevat laadi vastuseid vajavad küsimused. Selleks tuleb lugeda neli näidendit ja hakata vastama:D Õnneks ma ei loe väga aeglaselt ja seetõttu vist lükkangi seda kogu aeg edasi. Tegelikult on mul üks näidend isegi loetud... aega on, aega on.

Siis on mul esmaspäeval veel kontrolltöö ja ilmselt ka raamatukogu tähtaeg, et tahaks lugeda natuke Kunderat ja Camus'd.

Eile oli mul maailma suurim palgapäev:D:D:D Läksin kohe poes hulluks, ostsin kõiki maailma huvitavamaid asju: mahla, (2 liitrit!), kodujuustu, tofukreemi, sojavõiet, jogurtit, piima, võidelit, leiba, poolsuitsuvorsti, külmutatud juurvilju (2 pakki!), kalapulki, kiirnuudleid:D, kartulisalatit, toorsalatit, tomateid, õunu, WC- paberit.. ja ilmselt veel mingeid asju.. igatahes, koju tulin nagu kaamel ja nüüd on külmkapp kohe täis ja uhke vaadata, seda muidu nagu eriti tihti ei juhtu:D
Teisalt, kulutasin ära ka peaaegu kogu oma palga, sest eelmisel kuul käisin tööl vaid ühe päeva ja arvata võib, et ega sealt just maailma parimat nahka tulnud.

Ja tegelikult hakkasin kirjutama hoopis seetõttu, et Sirgi ütles, et talle tundubki, et ma olen nohik:D Kui nii, siis nii:)

Ja mu segased unenäod- lõpetage see nali:D

Kommentaare ei ole: