esmaspäev, märts 08, 2010

kuidas ära tunda See Õige

Suhtespetsialist võtab jälle sõna. Eelmises postituses rääkisin, et elus peab olema vähemalt 30 võimalust leida endale See Õige. Selle peale tahtsid Karine ja Sirgi teada, et kuidas ikkagi ära tunda See Õige. Ma ütlen kohe ära, et see on väga lihtne ülesanne!

Minu jaoks on kõige tähtsam lõhn. Kui juba alguses on inimese lõhn vastumeelne, siis lihtsalt ei saa sellest mitte midagi välja tulla. Olukorda võib päästa see, kui asi on näiteks parfüümis või pesuvahendite lõhnas, aga märksa keerulisem on kui selle INIMESE lõhn vastukarva on. Noh, mõnel kohe on selline lõhn, mida ei või üldse kannatada. Kui selline probleem ilmneb, siis võin kohe ära öelda, et tegemist ei ole Selle Õigega.

Teine asi, mis on väga oluline, on see, et see inimene peab oskama sind naerma ajada. Ilmselt see ei vaja põhjendust, sest olgem ausad, naer on tervisele hea ning ma ei tea küll kedagi, kellele naerda ei meeldiks...

Nendele tähtsatele omadustele järgnevad erinevad omadused. Turvatunne, seksuaalne külgetõmme, erinevad iseloomuomadused, välimus jne jne jne.

Veel olen jõudnud järeldusele, et erinevatel eluetappidel on olulisemad erinevad omadused Selle Õige otsingutel. Noh, nt, kui su eelmine suhe on metsa läinud peamiselt selle tõttu, et su partner/kaaslane vms on sind petnud, siis järgmise Selle Õige otsingul on sinu jaoks kõige olulisem, et kaaslane oleks lojaalne. Kui su eelmine kaaslane on olnud "möku", siis järgmine peab kindlasti olema "tegija". Kui aga suhe on olnud ilus ja hea ja tore ja midagi läheb kuskil valesti, siis alateadlikult otsid sa selle eelmise inimesega sarnast inimest. Vähemalt ma olen enda puhul sellist asja täheldanud.

Tegelikult aga ei tasu minu juttu üldse võtta puhta kullana, sest igaüks saab ikka ise aru, millal see inimene on tema jaoks See Õige. Ning kui tuleb välja, et see õige, ei ole ikkagi See Õige, siis tuleb järgmine ja natukene õigem. Mina praegu ei otsi kedagi, tuleb see mis tuleb ja niikuinii juhtub parim kõikidest võimalikest variantidest ja elu on lill.

Varsti on väljas soe ja mina soovitan kõikidel ära armuda ja lasta endasse inimestel armuda. Mul on küll täiega kevad peas ja südames, armun iga päev millessegi/kellessegi ja ei jõua oma rõõmu igalt poolt kokku korjata. Kõik on nii naljakas ja tore, et isegi kuri sarvedega bakatöö ei suuda mind praegu endast välja viia. Haha, kolme nädala pärast, kui olen tagasi Belgiast, siis räägime uuesti sellel teemal.

2 kommentaari:

Karmen ütles ...

Lõhn (on avaldatud uurimusi, mis väidavad, et partneri otsingul ei tasu parfüümiga liialdada - tapab olulise äratundmislõhna)ja huumorimeel on vältimatult vajalikud. Lisaks on üks jube iseloomujoon mehe juures, mis teeb vähemalt minu jaoks suhtlemise võimatuks: ihnus selle kõige hullemas tähenduses. See ei tähenda, et peaks kallite kingitustega ülekülvamaga.
Härra Õige leidmiseks on üks hea soovitus: mõtelge üksikasjalikult välja, milline see tegelane olema peaks. Ning siis muidugi ka iseenda peale, et kas olete ikka nii suur "kingitus" sellele printsile või vajaksite väikest isiklikku muutumist (mõtlemises, käitumises jmt). Suurim viga ongi see, et ei teata üldse, keda oma ellu soovitakse ning valitakse armuuimas esimene ettejuhtuv eksemplar.

Anonüümne ütles ...

Ma lihtsalt pean selle peale mainima, et those who can DO, those who can´t TEACH :D Ilusat armumist (K)(K)(K)

Sinu SaiKa