esmaspäev, september 20, 2010

tere taas

Yleeile juhtus siis see, et mu masendus sai l2bi. Noh, mis ma oskan kosta. Sai ikka nutetud ja depretsetud ja tunde voodis lage vaadates veedetud ja moeldud, et mis siis nyyd edasi saab? T88d pole, raha pole, sopru pole, midagi ei ole. Motlesin siis natuke ja masendus otsustas ikkagi m88da minna. seda ka t2nu mu endiselt kuumale meestuttavale, kes soovitas mul oma peaga mitte moelda, sest ausalt, oma peas olin ma taaskord moelnud ma ei tea mida kokku.


Ja nii oligi, et yleeile oli meil siin pidu.. v2ga v2ga lahe oli, aga eile oli mul yle ma-ei-tea-mis-aja pohmelus. Nagu ikka korralik. Pea valutas ja isegi k2ed v2risesid, kuigi join eelmisel p2eval 11 tunni jooksul kolm pokaali punast veini ja kolm pitsi konjakit... ei ole lihtne see elu, kui ei ole harjunud alkoholi jooma enam. Veini join kodus, siis l2ksime h2rraga linna peale, k2isime yhes 88klubis ja yhes lounge's ja siis ma tundsin, et mul jalad l88vad all tuld. Nagu reaalselt, selline tunne oli, nagu mu varbad oleksid polevad suitsuotsad... ja muidu oli ka nii palav, et pidin end t2naval poolpaljaks votma. Mu kaaslane ei lubanud mul saapaid jalast 2ra votta (kahjuks!) ja nii ma r22kisingi terve ohtu et mu jalad polevad. Kui me muidu oleksime pidanud tulema tagasi koju tema autoga, siis otsustas ta votta takso, et ma ei peaks kondima, sest me auto oli pargitud mingi km kaugusele. Koju joudes viskasin saapad kohe nurka ja otsustasin vaadata, kas mu jalad on ikka terved, sest tunne oli toesti nagu oleksin sytel k2inud.. ja nyyd ma ei teagi, mis neil viga oli, sest tegelt need saapad ei hooru ega midagi ja jalad paistavad ka korras, ainult valusad olid veel eilegi. L2ksin magama, n2gu naerul meeldivast ohtupoolikust... ja yles 2rkasin eile vaid kahel korral umbes tunniks ajaks, sest ikka v2ga paha oli olla. T2na hommikul, p2rast 36h magusat und, tundi pesin pesu ja nousid ja koristasin, sest eile ma ei suutnud midagi teha.

Ylehomme, teisip2eval saan teada, kas sain lapsehoidja koha ja neljap2eval on mul j2rgmine intervjuu teise emaga. Loodan ,et saan t88d, sest olgem ausad, hakkab ka minu Talukortsis teenitud raha vaikselt otsa saama:D

Kommentaare ei ole: