kolmapäev, september 08, 2010

vot nii on lood

Kuna Tiina joudis nyyd Eestisse ja tegi avalikuks oma kojujoudmise, siis voin ka siin nyyd 8elda, et nyydsest alates olen yksinda suures maailmas. Tiina kliendid ootasid teda ja tal oli koduigatsus ka.. mina tunnen, et veel ei ole mul vaja tagasi minna, vaja proovida ikka mujal oma onne.

Vahepeal juhtus minuga selline lugu, et olles viinud 20 kohta oma CV-d ja minnes esimesele t88intervjuule, kadus mul mantlitaskust telefon.. mis t2hendab seda, et koik need kohad, kuhu oma CV-d viisin, neil on mu vana number, mis on v2ljalylitatud. Viisin monda kohta, kuhu varem oma CV viinud olin, oma uue numbri.. aga koik tundusid suht sellised, meil on suva, kirjuta kuskile paberinukale see, et ma yldse ei imesta kui mu uus number ei joua yhegi omaniku voi manageri k2tte. 

See koht, kuhu oleksin t88le saanud, oli burgeriputka. Ma oleksin pidanud tegema ja myyma burgereid (toorest hakklihast tegema kotlette ka) ja friikaid ja muid asju.. ja see tundus mulle kuidagi nii jube ja raske, et ma arvasin, et ma otsin veel edasi. ma poleks ise sinna kandideerinudki, aga Tiina soovitas. Ma usun, et tema oleks sellega hakkama ka saanud. Palka pakuti 7.25 puhtalt k2tte, nii et ei ole just koige halvem, aga arvasin, et ma otsin midagi paremat.

Praegu otsin t88d lapsehoidjana.. ja kui ilm on parem siis soidan rattaga linna, et teha uus ring peale kohtades, kus voib vaja olla minu suurep2raseid teenindamisoskusi.


Aga p2rast Tiina 2raminekut on ikka natuke ponevust ka olnud, nimelt, ma olen nyyd saanud k2ia juba mitu p2eva j2rjest kohtingul yhe v2ga toreda inimesega. Kohvikutes ja restoranides ja mind isegi tutvustati vanematele. Hoissa pulmad! Ei, tegelikult on lihtsalt tore ja monus et keegi mu jorisemist nyyd kuulata viitsib (kartsin, et kui Tiina 2ra l2heb, kellele ma siis kurta saan:D).

Het komt well goed, ik weet!

Kommentaare ei ole: