pühapäev, september 12, 2010

yheksas p2ev yksi

praeguseks olen olnud 9 p2eva yksinda.. ja yleeile ohtul vist hakkas vaikselt masendusepoiss tulema. yksinda on ikka raskem kui Tiinata.. voi noh, tydrukul peab ikka moni sobranna ka olema.. eriti minususgel jutuvestjal. mul on kyll siin yks inimene, kes kuulab mind ja ikka lohutab mind, aga ta ei ole tydruk ja mul on vaja naissoost sobrannat, et kurta.

kuigi tegelikult on mul h2sti, see inimene, kellega oleme v2ljas kohvitamas ja s88mas k2inud juba yle n2dala, hoiab mind ja teeb mu tuju heaks juba ainuyksi sellega, et ta lihtsalt olemas on. r22kimata sellest, et tema naljad ajavad mind naerma ja tema naeratus paneb mind ka naeratama.. ja rahaliselt ka on mul palju kergem, sest p2rast seda kui oleme temaga kogu aeg v2ljas s88mas k2inud ei kulu mul raha isegi toidu peale ning kui ma olen l2inud poodi, et midagi osta, siis nouab ta, et ta saaks ise maksta.. varem oleks see mulle olnud vist vastuvoetamatu, aga nyydseks olen omandanud h2sti oskuse inimestelt vastu votta koike head, mida pakutakse. nii n2iteks istun ma praegu sooja sooja sulejope sees, mille ta mulle toi, et ma ei v2riseks nagu haavaleht.. ja t2na ohtul peaksin saama omale ka l2paka, et ma saaksin kirjutada oma toas, mitte all elutoas, kus on palju kylmem ja mitte nii hubane kui mu oma v2ikses armsas toas.

praegu ettekandjana t88d ei otsi, 23ndal on mul t88vestlus yhe emaga, 2kki saan hakata ta 17 kuust poega hoidma. siis oleks mul vaja veel yhte t88d, sest ma tegin omale pangakonto ja kui mul esimese kolme kuu jooksul ei ole seal 1000 euri, siis pean maksma 20 euri selle eest, et mul seal raha ei ole. imelik onju, pead maksma pangale selle eest et sul raha pole. muidu kaardi hooldustasu ei ole v2ga kallis... 8 euri oli vist kolme kuu peale, aga selle sees on kaardi hooldustasu ja koik ylekanded. raha mul muidugi kellelegi yle kanda ei ole, sest sopru mul pole ja need sobrad tuttavad, kes olid, nende kontaktid kadusid mul siis, kui kaotasin oma telefoni. huvitav onju.

ja muidu on enam-v2hem. kui onhea ilm, k2in rattaga soitmas, kui on halvem ilm, istun toas... homme l2hen ja registreerin end keeltekursustele, sest lopuks p2rast mitmeid byroosid olen leidnud oige koha, aga kahjuks oli see kinni kui sinna reedel joudsin :D

Kommentaare ei ole: