neljapäev, veebruar 10, 2011

Vabariigi aastapäevaks koju!!!

Jah, hakkan 24.02 siit tulema ning Tallinna lennujaamas olen 25.02 00.50. (olen Eestis kuni naistepäeva õhtuni.. ehk siis väga pidustusteline reisja olen)

Ma olen niiiii õnnelik, et ei suuda seda uskuda!


PS. eile kui ütlesin, et tahaks koju.. siis kuulsin härra suust pärast pikka mõttepausi umbes midagi sellist "..... ee... aga Eestis on praegu külm ju. Sa jääd nii haigeks. Kas sul seal ikka sooje riideid on?"

haha ja jälle oli naljakas.


SÕBRAD, ma ei jõua ära oodata, mil teid näen!!!!

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

:)
sul tundub väga armas sõber olevat...
(hommikul oli Tartus -28)

Sälli ütles ...

:)
ma ise mõtlen täpselt sama.. vahepeal tundub isegi liiga armas olevat:)

ma loodan, et läheb natuke soojemaks

ja Sulle. suured suured kallid!