neljapäev, märts 24, 2011

happytimes

Viimased päevad on olnud nii ilusad ja päikselised ja soojad! Eile näiteks käisime jalutamas selles samas kohas, kus ta mind esimest korda suudles. Mina muidugi olin jälle nii vaimustuses sellest kõigest, et kekslesin ja karglesin ja hüplesin. Igal pool on suured lilleväljad ja.. no. Ausalt, nii ilus on igal pool.

Täna sain Annabelle juurest vaba päeva, mis tähendab seda, et saame tänast päeva koos nautida! Õhtul lähme välja sööma ning pärast ilmselt kontserdile.

Ja me auto! Saime selle täna tööle, tänu naabritele, kel oli akulaadimis-masin. Mu sõber läks praegu seda ülevaatusesse viima ning varsti varsti tuleb ta tagasi ja siis hakkab jälle pihta üks suurem kohtinguelu:)

Aaa! Mis veel! Eile juhtus minuga selline lugu, et sattusin trammis ühe vanahärraga jutustama... ning ta ütles, et mu hollandi keel on "silmapaistvalt hea", eriti arvestades seda, et olen seda õppinud vaid neli kuud. Kus mu kõrvad alles liikusid suurest rõõmust. Kui trammi pealt maha sain, siis pidin kohe oma sõbrale helistama, et kui tubli ma olen! Naersime koos, sest tund aega varem, kui ta ema muga hollandi keeles rääkida üritas, ei tulnud mu suust mitte ühtegi hollandikeelset sõna välja. Naljakas.

Kommentaare ei ole: