pühapäev, märts 20, 2011

viimased tunnid talve

Täna oli talve viimane päev, aga tunne oli küll selline, nagu oleks kevad juba kaua kaua kestnud. Päike paistis ja saime aias kohvi juua ja istuda lühikeste varrukate väel... mõnus! Pungadest on saanud pisikesed pisikesed lehed.. ja kõik on juba nii ilus. Õitsevaid lilli on siin juba mitu nädalat näha saanud. Nii mõnus!

Täna öösel juhtus ka selline huvipärane asi, et nägin oma esimese hollandikeelse unenäo! Või noh.. hollandikeelsete fraasidega unenäo. Ning parasjagu oli käimas päev, mil T.H.Ilves oli valitud teiseks ametiajaks ning mina istusin Evelini ja Toomas Hendrikuga kohvikus. Igatahes, meie president oli minu hollandi keele oskuse üle väga uhke! Kui hommikul oma unenäost oma sõbrale rääkisin, siis oli ka tema minu üle uhke.

Päev jälle korras:)


2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

.. see annab põhjuse ka mulle uhkust tunda!

Sälli ütles ...

Kas sa oled uhke selle üle, et Toomas Hendrikuga aega veetsin või et ta mu üle uhke oli või et ma oskan hollandi keelt?