kolmapäev, oktoober 25, 2006

Esimene vaba päev

Eile õhtul jäin ma magama kell 19.00 ja ärkasin üles nüüd. Kella 12 paiku. Veetsin magades 17 õudusunenäolist tundi.
Küll mind aeti taga, siis ma jooksin, küll ma palusin ja anusin ja siis ma nutsin, kõndisin üles kuldtrepist ja see värises nii imelikult, minu korterivõti oli ära kulund, sest vasakukäelised pidid võtit rohkem kulutama ja nii oli mul raske põgeneda. Käisime P-gängiga mingis poes, Pätule riiulit vaatamas (Pätut ei olnud, ta tahtis mingist loosist osa võtta, et ta võidaks selle riiuli ja meie pidime tema eest saatma osavõtusõnumi) ja üldse... väga rõve uni oli... mingi kella 23.00 paiku ärkasin korra üles ja mõtlesin, et päris jube. Ahjaa, siis oli uues koolis mingi üritus ja mu kiisu istus minu köögis koos mu vendade ja isaga ja nad jõid koos. Koidul istus süles mingi chikk ja mina mõtlesin, et ma rebin sellel tüdrukul silmad peast, aga mul ei avanenud võimalust, sest nad ei andnud mulle ennast kumbki enam näole. Ja siis ma nägin, et ma olin Koidu peale vihane ja kuna Marek kolis meie majja, tegin talle tagasi...

igatahes 17 tundi koshmaare on normaalne.

Täna on minu esimene ja ilmselt ka viimane vaba päev sel nädalal ja ilmselt.. kui mul hästi läheb, siis on mul järgmine kolmapäev ka vaba.. või saan ma nädalavahetuse vabaks(järgmise nädala oma), ma veel ei tea.
Ja täna on ka selline päev, mil ma teen oma asjad korda. Teen ära kodused ülesanded, lasen oma ühe küüne ära parandada, viin Helile kokaraamatud lõpuks tagasi, tahtsin minna ka Potsu juurde talle jaPokule beebiasju talle näidata, aga ta läks täna Tartusse ja seda teen ma pühapäeval, kui ma juhuslikult vaba olen ja kui ta ikka tagasi tuleb.

Siis pean täna ära pesema veel tööriided ja kui ma kuskilt raha saan, siis võiksin osta endale uued kingad, sest mu jalad hakkavad juba siis nutma, kui nad neid lihtsalt näevad.

Aga nüüd õppima!

2 kommentaari:

Pätu ütles ...

õpi õpi hoolega siis saad kohvi koorega!

Kohe tuli selline 3. klassi tunne, et kirjutaks midagi sõbrapäevikusse:D

Sälli ütles ...

Eiei, see on tegelikult:
Õpi, õpi hoolega, siiis saaf viie suurema!

Ära sina nüüd minuga küll vaidlema tule:D