reede, oktoober 13, 2006

Mina niisama vette istet võtmas.

Et praegu kolasin oma piltides ringi ja mõtlesin, et mul on ikka olnud väga toredaid hetki.
Vaatasin pilte P-gängiga ja teiste sõpradega ka.

Ja ma sain lõpuks oma Padari "Võta aega" loo ka... eile tööle minnes hakkas mul see laul kummitama. Asi oli aga hoopis nimelt selles, et enda meelest polnud ma seda lugu kunagi kuulanud, sõnad mida ümisesin, olid hoopis teised ja mulle tundus et selle meloodiaga võiks sobida Padari hääl. AGa õnneks on mul minu Pätu, kes mind aitas välja selle looga. Kuigi jah, teistel oli ilmselt trollis eile äärmiselt lõbus, sest vahepeal unustasin ma ära, et ma trolliga sõidan ning lasin oma umbluud suure heameelega edasi:D

Ja seljas oli mul must pintsak, valge pluus, must seelik ja tikk-kontsaga kingad. Isegi bussijuht tegi mulle silma.
Kaks saksa noormeest jätsid mulle 20 eeku jootraha kahe õlle eest, sest ma suutsin seal mingi sada miljonit apsu teha:D

Aga elu on ilus
"Võta aega veidi ringi vaadata, veel ei ole hilja, jõuab elada, ava silmad, mõtle peaga, küll sa näed, leiad rõõmu elusolemise väest"

1 kommentaar:

Pätu ütles ...

Ma olen alati valmis sind aitama:)
Ja see pilt on normanaalne:D
Minu tehtud ju ikkagist:P Peipsi ääres saab ikka pildistada üksteist (eriti sind) nii palju et aitab aastateks:D
Või ka mitte:P