neljapäev, oktoober 12, 2006

Õnneks mul hakkasid tissid kasvama, üle-üleeile:D

Näete, siin on mul alles väikesed, 14 aastase rinnad. Või olin ma juba 15, täpselt ei tea. Igatahes, nii see elu on ja nii ta käibki. Üleeile tundus mulle, et mu rinnad on suuremaks läinud ning kiisu ütles selle peale, et "Jah, mulle tundub ka, et nad on alates eilsest hommikust paisuma hakanud" Niiet, kui keegi peaks muret tundma, millal mul hakkasid rinnad kasvama, siis oli see üleeile, siis, kui ma olin olnud 19 aastane umbes kaks nädalat.

Mis veel vahepeal on head juhtunud?

Eile käisin Peetri Pizzas, saime kokku armsate sõpradega: Küllike, Mannu, Tiina, Helen, Chris, Erko, Kaspar. Istusime natuke ja arutasime nädalavahetuse väljasõitu ja siis läksime Kaja parki ja hakkasime kolmekesi, Mannu ja Chrisiga, alkoholi tarbima. Annan kohe sõna, tulin Kaja pargist, sente taskust välja ei hüpanud, olin purjust täis. Mannu oli rahaboss ja siis ta toetaski meid liitri kange alkoholiga (mina muidugi ei võtnud sellest väga palju osa, sest peale esimest lonksu läks juba seest soojaks ja jutt muutus selliseks, nagu ikka:D) Ei, nalja sai ja sõpradega on mul ikka väga väga väga vedanud. Üks on musimopsim kui teine.

Ahjaa, eile helistas mulle ka mu ülemus, kes ütles, et ma pean täna varem tööle minema, kella 18.00ks. Niiet, varsti peab ennast juba sättima hakkama.

Siis käisime veel vennaga kinos, Maailma Kaubanduskeskust vaatamas. Film oli.. nii ja naa. Selles mõttes, et Nicholas Cage näitlejameisterlikkust arvestades, oli talle see roll ilmselt mitte eriti kurnav ja aeganõudev. Ilmselt oli tema töö tehtud seal filmis umbes kahe nädalaga. Kinost veel niipalju, et meie kõrval olid mingid väga nõmedad noormehed, kes kommenteerisid mu venna osalemist teatud tõsieluseriaalis. Ma tõesti ei mõista, sellest on juba väga kaua aega möödas, aga inimesed käituvad ikka nõmedalt.

Kiisupoja tuleb juba homme;)

Praegu lakin küüsi ning avastasin, et seda on nii tore teha kaine peaga. Eelmine maniküür oli mul eelmisest nädalavahetusest, mil ma olin veits chvipsis, nagu neil seal Tartumaal on kombeks öelda. Kaotasin ära oma mõlemad kontsaplekid ning uurisin ninaga lähemalt seda Raekoja platsi pinnast. Selles suhtes, et jebens...

Muidu on elu ikka lill ja varsti on veel parem:)

PS. P-gäng võiks juba ruttu mingi koosviibimise teha. Näiteks millalgi siis, kui Pätu on Tallinnas;)

1 kommentaar:

Pätu ütles ...

Teeme jah midagi kui ma nüüd varsti tulen!

Sa oled kallis:)