neljapäev, november 22, 2007

Tegelikult...

Tegelikult on asi nii, et kirjutasin eile öösel siia ühe sissekande, mille kustutasin nüüd ära. Selles suhtes, et kõik oli tõsi, mis ma kirjutasin ja isegi hommikuse peaga tundus asjal mõte sees olevat. Lihtsalt ma ei tea, Nele võib solvuda selle asemel, et sellest olukorrast midagi õppida ja seda pole vaja. Selles suhtes et eile tundus siin loos olevat väike kasvatuslik point (hingelt pedagoog, näete:D), aga täna ma leian, et ma ju ei tunne teda nagu tema ei tunne mindki ja tont seda teab, äkki solvub hoopis.
Ja solvamine ei olnud minu eesmärk.

Lihtsalt ma loodan, et ta saab aru, kuidas mina neid asju näen.

1 kommentaar:

Nyla ütles ...

kas sul on see postitus alles?? oleks väga armas kui sa selle mulle mailile saadaksid.. tahakisn tõesti midagi õppida.. ja eelkõige huvitab mind sinupoolne versioon sellest õhtust..