kolmapäev, november 21, 2007

Kolmeteistkümnes haiguspäev

Üleelmisel neljapäeval jäin haigeks. Või noh, siis saabus minu manu väike nohupoiss. See ei olnud selline nohu, millele peaks väga reageerima. Selline tavaline, nuuskad ja on nagu jälle parem. Teisipäevaks(eelmiseks siis) oli nohu läinud juba selliseks, et pärast nuuskamist oli küll parem, aga kohe läks jälle halvemaks. Kui jõudis kätte minu esimene vaba nädalavahetus üle pika aja, siis olin juba märksa tõbisem. Kurk valutas ja nohu oli juba selline massive:D Kõige hullem oli vist pühapäeval ja esmaspäeval kui nina oli kogu aeg nii kinni, nii kinni, nii kinni. Siis tulin mõttele, et ehk peaks end ravima hakkama. Võtsin nohutablette ja Coldrex Bronchot. Eilseks oli nohu nii mõnusasti lahti, et sain kohe neli pakki taskurätikuid täis nuusata. (Jah, pühapäeva õhtul oli mul veel 16 pakki pabertaskurätikuid, praeguseks on alles 2 pakki:D) õhtul panin endale veel küüslauku kaela, et meie korter lõhnaks ikka rohkem pensionäri-kodu moodi. Siis tegi Pätu mulle kuulsat Sirka ravimeetodit, mis seisnes selles, et pidin ära jooma pitsi viina, kuhu sisse oli pandud pool teelusikatäit jahvatatud musta pipart. Võib oletada, et mu söögitoru kipitas täitsa tükk aega veel pärast selle ravimi manustamist. Lisaks sellele sõin eile ära 6 küünt küüslauku, loodan, et piprast, viinast ja küüslaugust mulle maohaavandid ei tule:D

Täna hommikul avastasin, et nohu peaaegu polegi, küll aga on saabunud minu manu köha.

Hästi elame, hästi elame.

Kommentaare ei ole: