pühapäev, juuli 04, 2010

Viimast päeva Eestis

Homme ongi siis minek. Kõigepealt hääletame Riiga, seal veedame ühe öö ja teisipäeva hommikul väljub meie lennuk, et jõuda Brüsselisse, Charleroi lennujaama, mis on päris palju keskusest eemal. Nii et tõenäoliselt ootab meid ees üks paras seiklus, et jõuda Antwerpenisse, aga ma usun, et kõik läheb hästi. Alati läheb!

Viimased nädalad on olnud väga väga keerulised. Tööd on olnud hästi palju ja ka eraeluski on olnud märksa paremaid aegu. Kuigi selle üle, et ülikooli ilusasti lõpetasin, on mul väga hea meel ja olen üsna kindel, et minu õppimistee ei jää pooleli, lihtsalt tuleb praegu teha üks väike paus, seni kuni veel saab.

Üleeile oli meie lahkumispidu, see oli superarmas! Kohal oli ikka päris palju inimesi, kuskil 30 ringis.. vaatasin oma sõpradele otsa ja tundsin natuke kurbust, et ära läheme, samas
ma tean, et näen neid peagi ja et mul on lihtsalt vaja ära minna. Ma pean minema! Väga armas oli ka see, et mu sõbrad enamasti mõistsid seda, et mul on vaja ära minna ja et pidu ei olnud selline kurvakas, keegi ei nutnud ega midagi.

Nüüd on mul ainult üks mure.

Ma ei oska oma asju pakkida!

1 kommentaar:

Linda Järve ütles ...

Tuult tiibadesse!