laupäev, juuli 31, 2010

vihmane laup2ev

Mul vist tegelikult ei olegi mitte midagi kirjutada, aga kuna meil on t2na selline, natuke igav, siis motlesin, et ma annan endast (meist) mingisugustki elum2rki. 

P2rast vehklemistrenni valutasid mul lihased 2 p2eva.. see oli ikka v2ga hea trenn. Ma loodan, et saame sinna tagasi minna, aga kuna Noam l2heb ylehomme kaheks n2dalaks Indiasse, siis me vist praegu ei satu enam sinna trenni... koos on ikka parem minna. See-eest on meil aga teisip2eval plaanis minna kung-fu trenni.. ja yhtlasi peaks olema teisip2eval see onnis p2ev kui v2hemalt Tiina peaks saama endale sofinumbri. Minu aeg on kolmap2eval, aga loodame, et 2kki saame mulle ka teha selle numbri Tiina appointmentil.

Mida veel? Eile k2isime Joakimi tydruku juures peol. Oli selline grill ja tsill, kohtusime paljude huvitvate inimestega ning t2na ohtul l2heme sinna tagasi, sest Tiina peab minema reikit tegema yhele vene naisele ja mina vist saan yhe ungari tydruku k2est hollandi keele tunde votta. V2ga huvitav igatahes! Mul on hollandi keeles juba koik numbrid selged ja oskan ennast tutvustada ja t2nada ja viisakusvome tean ka. Monda tegusona tean ka, aga lauseid ei oska veel eriti moodustada, sest mu sonavara on 22rmiselt v2ike..aga kyll seegi varsti muutub!


Msa tahaks veel kirjutada, aga nyyd hakkas vist huvitav, sest Tiina 2rkas yles ja noh. Ma nyyd lopetan:)

Kommentaare ei ole: