esmaspäev, august 02, 2010

Ilu nouab ohvreid ehk s2ran nii, et silmist pime!

Ma ei m2leta, et kas ma kirjutasin siin voi mitte, et mul oli silmapoletik kui tulin Eestist 2ra. Seostasin seda sellega, et ei tulnud kodust 2ra just koige meeldivamate emotsioonidega ja arvasin, et silmad kui n2gemiselundid on kindlasti seotud sellega, et ma "ei taha" midagi endale teadvustada voi midagi n2ha. Kindlasti oli ka sellel oma roll, kuid ma ei osanud seostadagi oma silmapoletikku sellega, et p2ev enne reisile tulekut v2rvisime keemiliselt mu ripsmeid. Noh, ma ei ole eriline meigiinimene ja motlesin et oleks ju p2ris hea, kui ripsmed ja kulmud oleksid tumedad. (kulmud on mul keemiliselt v2rvitud olnud kogu aeg.. juba aastaid.. ma ei teagi.. ikka v2ga v2ga v2ga mitmeid aastaid, aga ripsmeid olen varem v2rvinud keemiliselt ainult paar korda ja seda salongis, kui olen juuksuris k2inud.)

No ja siis oligi nii, et kolmandaks reisip2evaks olid mul silmad kinni ja kummelikompress ei paistnud ka aitavat.. l2ksime siis Belgias apteeki ja ostsime mulle kalli raha eest silmapuhastusvahendi ja geeli. Sain silmapoletikust jagu ja tuju oli hirmus hea.

Yleeile, umbes kuu aega p2rast eelmist ripsmetev2rvimist otsustasime Tiinaga teha yhe ilup2eva.. kuna mul kulmud olid juba v2rvitud, siis motlesime, et v2rviks seekord vaid ripsmeid. V2rvimine k2is nii nagu ikka ja mul oli meel hea, et kyll alles mina saan nyyd ilus v2lja n2ha. P2rast v2rvimist k2isin muudkui peegli ees ja roomustasin, et kui pikad ikka mu oma ripsmed on ja ikka nii hea, et neid saab nii v2rvida ja ei pea muretsema meikimise p2rast ja n2en kogu aeg nii ilus, nii ilus v2lja. 

Saabus k2tte siis 88 ja mina yritasin magama j22da, aga silmad sygelesid hirmsasti.

Hommikuks oli sygelus nii hull, et moistsin, et mul on J2LLE silmapoletik! Kuna ma olen nii hirmus tark, siis oskasin lihtsa tehte, 1+1=2, seostada ripsmetev2rvimise ja silmapoletikkudega. Hakkasin siis ennast uuesti ravima, aga ilmselt tegin vea selles, et k2isime eile j2lle Tatianal abiks ja ma lakkisin ta riiuleid (no ikka mitu tundi lakkisin, kova t88mees, nagu ma olen!). Ja noh, ilmselt ei olnud lakk voi lakiaurud head mu silmadele, sest kui tagasi joudsime, siis oli juba p2ris hull. Ma ei olnud rohtu saanud ka mitu tundi panna silma, nii et 2rritus oli ikka v2ga suur. Silmavalged olid punased ja silmalaud olid ka punased. M22risin endale kodus rohtu silma ja laugudele m22risin vaseliini.. sest silmalaud nii kuivasid ja valutasid.

T2na hommikul tegin silmad lahti, aga samah2sti oleksin voinud nad ka kinni j2tta, sest koik oli kinni paistetanud.. ja punaste paistes silmalaugude vahelt paistsid punased silmavalged... voi oleks oigem 8elda silmapunased? Paar millimeetrit avatud silmade vahelt tilkusid v2lja pisarad.. ja n2gin v2lja ikka p2ris jube. Huvitavaks tegi ka asjaolu see, et n2gemisulatus oli mul j22nud 22rmiselt v2ikseks... 

Homme tuleb mul minna migratsioonibyroosse.. ma ei tea, kui ma n2en samasugune v2lja nagu praegu, siis ma ei tea, mis mul neil seal r22kida tuleb. sest ma isegi ise ei usu endale peeglist otsa vaadates seda, et ma ei ole nt 4 kuud j2rjest umbjoobes olnud :D

haha, mulle tuli meelde ka eilne nali, kui Joakim tuli koju ja n2gi mind.. meil toimus selline vestlus, mida voiks tolkida umbes nii:

Joakim: S2lliiii!!! Sa ju ei pidanud kanepit suitsetama!

S2lli: Ma ei suitsetagi.

Joakim: aga miks sa siis pilves oled, silmad t2itsa kinni ja tagurpidi?

S2lli: Mul on silmapoletik, sellep2rast.

Joakim: Uuh, hea seegi.


Ja arvata voib, et kogu meie maja naeris seda veel tykk aega.

Koike paremat teile!

S2lli Silm ja silmapoletik.

Kommentaare ei ole: