teisipäev, august 10, 2010

Homme on minek

Ma pole n2dal aega kirjutanud, sest vahepeal voitlesin hambavaluga. Ja taaskord on juhtunud minuga selline lugu, nagu selgus t2na hambaarstil, et mul on KAHES hambas juurekanali poletik ja igemepoletik ja siis on mul veel raskendavaks asjaoluks see, et kasvavad ylemised tarkusehambad, mis teevadki selle asja v2ga valusaks.. ja arst ei saanud t2na midagi teha (kyll aga kulus mul selle mitte millegi peale 90 euri).. sain antibiotsid ja LOODAME, et nyyd hammas 3 n2dalat ei valuta... kui tagasi tulen, siis pean hakkama neid ruttu ravima.. ma veel motlen, kuidas... aga mul soovitati minna kohta, kus ravitakse kodutute hambaid.. ma ei tea. ma motlen veel.

aa, vahepeal k2isime veel yhes 8kofarmis ka.. see oli selline, hipi-kommuun-farm, kus lisaks 8kov2rgile toimub ilmselt ka palju muud ja huvitavat.. aga oleksime sattunud nagu kuskile 70ndatesse voi seda ajastut kujutavasse filmi.. karavanid ja sydamete ja lilledega maalitud majakesed hoovis.. igal pool igasugused armastust ja rahu kujutavad symbolid.. ja ploomi- ja pirnipuude vahel kanepit suitsetavad poolpaljad habemikud... noh. ma ytlen, elu on siin maailmas ikka yks imelik ja imeline. See koht oli Utrechti l2hedal.. h22letasime sinna.. ja meil l2ks nii h2sti, et meid viidi lausa farmiv2ravasse (mis asus kuskil keset p2rapeed... aga autojuht oli lihtsalt nii tore ja pakkus ise v2lja, et viib meid kohale, kuigi ega me ise ka ei teadnud, kuhu me minema pidime.. sest pidime sinna minema koos Bartiga, sest need olid tema tuttavad seal farmis.. aga kuna Bart pidi meile tulema rongiga j2rele ja p2rast ei viitisnud, siis sattusimegi kuskile ma-ei-tea-kuhu.) aga hirmus tore oli!

SOFI-nr on mul k2es, seega Hollandisse tagasitulles ei peaks t88tamisega olema probleeme ja siinne ravikindlustus katab 75% hambaravikuludest... et noh.. see on ikkagi odavam kui Eestis.

Ja homme, homme hakkame minema Portugali. Otsustasime ikkagi minna h22lega.. 2rge ainult mu vanaemale seda 8elde. Koik l2heb h2sti. Leppisime kokku, et usaldame oma intuitsiooni.. ja et isegi kui meid mitu tundi pole peale voetud ja isu edasi minna on v2ga suur, siis ei l2he auto peale, mis tundub kahtlane. (Praeguste kogemustega oleme ei 8elnud siis kui autos on rohkem kui 2 meest.. ja lihtsalt h22letanud edasi)

Meil on aega, et jouda Hollandist Portugali t2pselt n2dal.. meil on telk ja magamiskotid ja palju tahtmist et minna. Loodetavasti mu hambad annavad mulle ka asu ja saan seal ilusasti 2ra k2ia ja tulla tagasi neid ravima. (kui keegi suudaks kokku arvutada, millise raha ma hambaarsti alla olen pannud... asi juba kisub mitmekymne tuhande juurde... ja motle, olen oma hambaravi eest pidanud maksma alles kolm aastat. ebanormaalne!)


Netti ma ilmselt enne septembrit ei satu.. ja ma ei tea, kuidas telefonigagi on.. eks n2is.. homsest panen oma eesti numbri j2lle sisse tagasi.


Varsti n2eme!

ja 2rge muretsege. Koik l2heb h2sti!

1 kommentaar:

Nyla ütles ...

Ma lihtsalt pean seda kommenteerima. ka minul on juurekanalipõletik, aga ma ei tea, kas kahes või ainult ühes hambas. Ja täna hommikul oli mul põsk niiiii paistes, et otsisin hambaarsti (ei teadnud, et kas ja kus siin need erakorralised on ja kas seal on kõrgem tasu) ja helistasin ühte Jaani tänava hambakliinikusse ja voilaa, sain tänaseks lõunaks aja. tehti väike igemeoperatsioon, nii et pean iga 8 tunni tagant antibiootikume võtma ja süüa kõiki asju ei tohi (ja vist ei saagi, kui see tuimestus varsti üle läheb) ja nädalane füüsilise töö tegemise keeld on ka, selle üle on isegi et hea meel, sest Tartus on TARTUFFE ja sellist nädalapikkust puhkust olen ammu igatsenud:) aga päris kulukaks tõotab see kll kõik kokku minna...:S