teisipäev, august 03, 2010

maailm on toimumist t2is esmasp2ev

Eile oli yks v2ga imelik p2ev. Imelikuks hakkasid asjad siis kiskuma kui olime otsustanud leivasuppi teha (Leivasupi mote tuli siis, kui n2gime Tatjana juures mingeid ei-tea-vanu leivan2ssakaid.. no nii vist ei ole leiva kohta ilus 8elda, aga nad olid toesti nagu katki rebitud voi midagi... ja Tiina otsustas, et tuleks teha saiavormi, sest siinsed leivad on valgemapoolsed, umbes nagu meie sepikud.. aga mina ajasin saiavormi leivasupiga sassi ja nii see juhtuski). No ja siis hakkasimegi leivasuppi keetma. Rosinate ja ountega ja isegi rabarberitega. Leiva sees olid juba niikuinii p2hklid ka, sest see oli isekypsetatud leib. Vahepeal k2isid poisid k88gis vaatamas, et mis imeasja me keedame, sest me tegime seda ikka kahest p2tsist leivast.. Ma arvan, et see pott oli vist viieliitrini ja 22reni meie m8ginat t2is. Umbusaldava pilguga voeti meie serveeritud leivasupp (kookosekohupiimakreemi ja maitsestamata vahukoorega) vastu... ning koigile maitses v2ga. Ohtuks oli koik viis liitrit otsas!

No ja siis arutasime Tiinaga, et yksp2ev tegime hernesuppi ja eile tegime leivasuppi.. et kumbki meist pole leivasuppi varem teinud ja ei m2leta, et seda koduski oleks viimase kymne aasta jooksul s88nud, aga kohe on vaja tulla Hollandisse kohalikust saiast leivasuppi keetma. natuke oli puudu rukkijahu maitsest, aga et see leib oli tumedam, siis oli siiski p2ris h22ks (palju parem n2iteks kui  meie t2nane rabarberikook, mis minu ja Barti meelest oli feil kuubis, aga mis Tiinale ja Marvinile maitses. Vota siis n2pust, eksole.). Hernesupiga oli ka selline lugu, et keetsime seda siin terve p2eva, samamoodi oli vist teistel tunne, et mida me solgutame ja vaaritame ja keedame.. aga hiljem ytles Bart, et see on parim hernesupp, mida ta aastate jooksul saanud on. Hernesuppi muidugi olen ma varem teinud, nii et see ei olnud mingi eriline yllatus (kuigi hernesupi keetmised ei ole mul tavaliselt eriti h2sti l2inud, nt olen ma selle pohja t2iega keetnud ja endal porgandit riivides p8idlanuki 2ra riivinud...), aga ikkagi, teha keset palavat hollandi suve hernesuppi - peab tegema noh!

Ja siis saabus k2tte ohtu.. mul olid ikka silmad punased ja paistes, aga otsustasime, et peaks minema yhele v2iksele jalgrattasoidule, et teha ohtust trenni ja hingata v2rsket ohku p2rast mitmek2igulist ohtus88ki, mis poisid meile valmistanud olid. Motlesin, et kuna ma kauaks niikuinii ei l2he, siis l2hen paljajalu. Monus on vahepeal k2ia paljajalu ja jalgrattaga mulle meeldib ka soita kui ei ole jalatseid jalas. Tiinal olid jalas tema koige lemmikumad tennised. Hakkasime siis soitma ja m2rkamatult olime joudnud keskusesse. Kuna meil oli natuke raha kaasas, siis motlesime, et voiks minna Lost in Amsterdami (yks v2ga monus baar/kohvik... kus saab istuda patjadel ja meie lemmikkoht on lahtisel vaateaknal patjadel istuda ja m88duvaid inimesi vaadata) ja teha seal yhed joogid ja siis koju tagasi soita. Seal kohtusime taaskord mitmete huvitavate inimestega, leidsin vist endale isegi yhe saksa peiksi.. kes arvas, et mul on silmad nii kissis, sest olen liiga palju kanepit suitsetanud (ei tea mitu korda ma olen seda viimaste p2evade jooksul pidanud kuulma?).. seletasin siis talle, et mul on silmapoletik, aga ta arvas, et mul on ikkagi v2ga ilusad silmad. T2nks m22n!

Aga mitte sellest ei tathnud ma t2na r22kida. Hakkasime ennast kodu poole s2ttima, mina paljajalu ning Tiina hakkas oma tenniseid jalga panema (sest seal patjadel tuleb istuda paljajalu) ja mida ei olnud, oli yks tennis! Tiina hakkas neid taga otsima ja mina motlesin, et l2hen vaatan v2lja, et 2kki on keegi lolli nalja teinud ja tennise nt prygikasti peale pannud. L2ksin oue, paljajalu ja siis hyppas korvalrestoranist v2lja yks vanem mees (tundus, et see oli selle restorani omanik) ja hyyab "Hey girl, you are barefoot! It is dangerous! Come inside, I want to show you something!" Olin kindel, et ilmselt on tal Tiina tennis ja , et ta n2gi, et ma olen paljajalu, siis ta arvas, et ilmselt olen ma kaotanud oma jalatsid 2ra. L2ksin siis ta restorani sisse, ta l2ks baarileti taha ja vottis leti alt v2lja kilekoti.. krabinal tegi koti lahti ja mida ma n2en! Koti seest tulevad v2lja uued pl2tud. H2rra aitas jalatsid jalga ja selgus, et need pl2tud olid mulle justkui jalga valatud, t2pselt parajad! Kysisin, et kas ma saan oigesti aru, et ta tahab mulle anda pl2tud, sest ma olen paljajalu ja et see on tema meelest ohtlik, k2ia paljajalu keset Amsterdami kesklinna. Ta noogutas suure hooga, endal silmad s2rasid peas. No, mis mul siis muud yle j2i. Hakkasin suure h22lega naerma, kallistasime ja 2 minutit p2rast ta restorani sisse astumist v2ljusin sealt uute jalatsitega. L2ksin tagasi Tiina juurde, kes endiselt otsis oma yhte tennist ja ytlesin, et ma ei leidnud ta tennist, aga sain endale uued jalatsid. Otsisime veel ta tenniseid ja leidsin endale ka p2ikseprillid (imelik oli see, et eile p2eval r22kisin Tiinale, et me peame tegema v2ljamineku, sest mul on vahja p2ikseprille oma haigete silmade jaoks osta.. ja voila! leidsin endale 400UV-kaitsega p2ikseprillid.), aga Tiina tennist ei leidnud. Nii siis oligi, et kodust l2ksime nii v2lja, et mina olin paljajalu ja Tiinal olid papud jalas ja tagasi l2ksime vastupidi. 

Kuigi p2rast, kojuminnes oli kadusid veel. Kaotasin 2ra oma yhe korvaklapi otsa (voi noh, see kummist julla korvaklappide otsas, et pehme oleks ja kurdiks ei j22ks vist).. ja kui ma seda otsisin, siis kaotasin 2ra ka Tiina.. nimelt ta hakkas soitma enne mind, kuulas pleireist muusikat ja mina hakkasin otsima oma korvaklapi osa.. ja siis kui ta m2rkas, et mind ei ole ta selja taga, arvas ta, et 2kki l2ksin teist teed pidi. Kui me lopuks ikkaig kohtusime meie k88gis, siis arutasime, et ikka yks v2ga imelik ohtu oli olnud. Oletame, et selles oli syydi leivasupp.



T2na aga sai Tiina endale SOFI-numbri k2tte, mina saan homme! Jehhuu! Homsest alates oleme ametlikud AmsterDaamid! Ja mu silmad on t2na juba palju paremad, ainult korra olen pidanud kuulma, et kas olen pilves. Voi noh, k2isime t2na Amnonil turul kylas.. ja p2rast meiega kallistamist vottis ta mul posest kinni ja n2pistas seda, nagu ta ikka teeb ja ytles :"aiaiai, keegi on vist eile v2ga palju suitsetanud!", hakkasime Tiinaga naerma ja selgitasime, et see on koigest silmapoletik. Aga noh, siin on koik vist selliste n2ost pilvikutega harjunud, et vahet ei ole, mida voi kas yldse ma midagi ytlen.

Oeh. V2ss on peal. Heidan pikali ja teen omale silmakompressi.

Ainult yks kord tuleb veel magama minna ja siis juba ongi mul koik paberid korras!

1 kommentaar:

Pätu ütles ...

VAresele valu, harakale haigus, meie Silma Sälli silmad terveks. Hoian pöialt ja igatsen metsikult:)