teisipäev, november 30, 2010

hea!

* me Internet on viimasel ajal jupsinud, aga täna saime uue modemi - nüüd peaksid meie mured murtud olema!
* kõige tähtsam on see, et minu kallis kallis sõber on tagasi ja viimased päevad oleme olnud suured sõbrad ja kaisuloomad ja toast välja läinud ainult selleks, et šokolaadi osta (või noh, täna proovisime ta autot ka käima lükata, kuid meil ei õnnestunud see, seega, tuleb senikaua toas end soojendada, kuni auto tööle saadakse).
* tegin eile jälle hernesuppi, maitses hea, isegi minu kallis härra võttis ampsu ja ütles, et see on hea, kuigi ta vihkab hernesuppi.
* olen viimastel päevadel palju klaverit harjutanud ja iga korraga läheb aina paremaks!
* mu selg valutas siin viimastel päevadel, aga eile sain korraliku massaaži ja nüüd on kõik väga hästi!
* keeltekoolis on reedel esimene test ja olen juba päris osav hollandi keelega (arvestades seda, kui vähe mu kursus kestnud on)
* laupäevaks on meid kutsutud sünnipäevale
* ja järgmiseks reedeks on meil kutse ehtsasse türgi pulma, oleme osa 500st külalisest. uhke uhke!
* alates pühapäevast on mul vahetpidamata olnud naeratus kõrvuni (kui saaks, siis isegi kuklani) no, sest lihtsalt niiii hea on olla ja ma olen nii õnnelik!

Kommentaare ei ole: