laupäev, august 13, 2011

:)

Nüüdseks oleme uues kodus elanud kaks nädalat. Sama kaua olen ka tööl käinud. Veidi on veel harjumatu see tööinimese elu, sest ma ei ole kunagi varem niimoodi töötanud. Töötanud olen küll varem, aga siis on graafik olnud teistsugune - nüüd olen kontoriinimene ja töötan üheksast viieni.. aga küll ma sellega ära harjun.

Töö on mõnus, alguses olin küll veidi aeglane, aga tänaseks on mu tempo juba päris normaalne... kuigi natuke võiks ikka veel kiirem olla. Kolleegid on mõnusad ja sõbralikud ning tööle lähen hommikuti hea meelega. Kuigi mõnel päeval on natuke raske nii vara üles ärgata ja mõnel õhtul olen nii väsinud, et ei jõua jutustadagi, olen asjadega praegu rahul.

Kodus on ka asjad paigas, mõne asja peab veel ostma.. aga nüüd tuleb natuke raha koguda ja siis juba saabki.

Ja unenäopüüdja on saanud omale kõige õigema koha.


Kommentaare ei ole: