reede, august 05, 2011

kiire update

Kuna mul uues kodus veel internetti ei ole ning t88 juures on interneti kasutamine oma eral6buks mitte eriti soositud, siis ma ei olegi saanud mitte midagi kirjutada.

See n2dal on l2inud nii kiiresti! Esmasp2eval oli esimene p2ev uues t88kohas. Inimesed on kontoris toredad ning sealne 6hkkond on m6nus. T88lt l2ksin koju esimest korda meie uude kodusse. S6ber oli juba asjadega nii kaugel, et peaaegu k6ik oli valmis. Ta on mul ikka tubli!

Et meie uus kodu on selline.. kuidas ma ytlen, nagu katusekorter.. v6i noh, magamistuba on nagu teisel korrusel.. v6i 6igem oleks seda nimetada magamislavatsiks. Ma ei oska seletada, ilmselt panen kunagi millalgi siia m6ne pildi, siis saate aimu. Igatahes, kui hakkasin 6htul magama j22ma, siis oli selline tunne, nagu ma oleksin kuskil matkamas. Ja kui 2rkasin yles 5.15, sest kylm oli, syvenes mu tunne, et olen matkal, veelgi. Mitte et seal korteris kylm oleks - vastupidi.. aga mul lihtsalt ei olnud yldse tekki peal.

Teisip2eval oli raske p2ev. T88 (6igemini minu t66kiirus) venis nagu tatt. Tundus, et selleks, et teha yhe p2eva normi, l2heb mul aega v2hemalt neli p2eva. 6htul, kui koju hakkasin rattaga s6itma, siis s6itis mulle tagant yks auto oma kyljepeegliga sisse. Kuulsin mingit kolksu, aga et mul kuskilt ei valutanud, sest auto s6itis sisse mu mantlih6lma (jakk oli eest lahti), siis ei p88ranud sellele erilist t2helepanu. Kui olin juba rongis, hakkasin oma telefoni otsima, aga seda polnud mitte kuskil. Olin pahane, tundus et rong s6idab terve igaviku ning et inimesed ei ole kunagi r6vedamalt higi j2rgi haisenud kui siis. L2ksin koju ja olin torr-torr ja v2ss, aga 6nneks ootas mind seal yks s6brake, kes oli nii r66mus, et ta oli meie vannitoa valgusti 2ra parandanud ning veel sada asja teinud.. ja ma ei saanudki enam v2ga torr olla. Peale selle oli ta veel teinud mulle syya ja oli yldse igatepidi armas.

Kolmap2eva hommikul leidsin telefoni oma t88laualt, arvutiklaviatuuri k6rvalt. R66m missugune! Ja t88gi hakkas paremini minema, l6petasin l6puks esmasp2eval alustatud projekti. (kuigi tegelikult oleks ma selle 2.5 p2eva jooksul pidanud tegema v2hemalt 5 sellise mahuga ylesannet).

Ja no, t2na l2ks t2itsa normaalselt, tempo oli juba selline, et voin endaga enam-v2hem rahul olla. Loodame, et t88 kvaliteet oli ka normaalne. V6i noh, mitte normaalne, vaid et oleks superhea!

Ja nyyd on n2dalavahetus, varsti saan oma koju, kus on nii m6nus ja nii hea.

Meie kodu n2eb natuke v2lja nagu m6ni galerii, ma ei teagi miks.. aga seal on hea. Ilus, puhas, hele ja p2iksepaisteline. 6htud oleme veetnud diivanil ning arutanud, et mida seal veel annaks teha/muuta jne.

Hea on!!!!

Kommentaare ei ole: