laupäev, juuli 30, 2011

võtmed käes!

Saime täna oma uue kodu võtmed kätte ning kolisime ka osa asju sinna juba ära. Päris kolimisauto tuleb esmaspäeval, aga siis olen mina tööl ning härra peab üksinda hakkama saama. Loodan, et kui ma töölt koju jõuan, on kõik asjad lahti pakitud, paika sätitud ning õhtusöök valmis. Nali. Tegelikult tunnen ma end ikka veel natuke süüdi, et asjad kõik tema kaela on jäetud, aga see töö, mille endale sain - sellest paremat poleks mul vist võimalik siin Hollandis saada.

Täna jõudsime natukene koristada ka. Mina pesin puhtaks kööginurga (kõik plaadid ning tööpinnad), kapid, pliidi ja külmkapi ning härra tegeles wc ja vannitoaga. Kõigepealt pesime pinnad puhtaks klooriga ning pärast eukalüptilõhnalise puhastusvahendiga. Hiljem arutasime, et ilmselt on meil maailma kõige puhtam wc ja köök. Sest tõesti, pärast seda kui mõlemad olime ametis olnud 3,5 tundi, läikis kõik puhtusest ning maja lõhnas värskelt eukalüpti järgi.

Homme läheme põrandaid ja aknaid pesema ning siis juba ongi kõik enam-vähem korras. Plaanime millalgi tulevikus ka seinad ja lae üle värvida, aga et praegu on meile kõik korraga kaela sadanud, siis ootame veidi, mil ajad rahulikumaks lähevad.


3 kommentaari:

Marek ütles ...

Like :)

Silveri udukogu ütles ...

Ma NII NII tahaks teile külla tulla uude koju.. Aga ma ei tea, millal see juhtuda võib, vähemalt oled Sina, kes mind sellele väga hubasele kodule lähendab. Igatsen.

Sälli ütles ...

oeh. musid!