teisipäev, juuli 05, 2011

üks aasta...


Täna on selline tähtis päev, et minul sai nüüd kaugel väljamaal täpselt aasta oldud. Või õigemini, Hollandis ma ei olegi nii kaua olnud, sest alguses olin nädala Belgias ja siis kolm nädalat veel mõnes Euroopa riigis.. ja vahepeal olin lausa Eestis 12 päeva... aga jah, kodust läksin ära 5. juulil 2010.

Üks aasta ära...

Ma ju tegelikult pidingi minema üheks aastaks ning töö juures kõik arvasid, et küll see Sälli kahe kuu pärast jälle tagasi on. Lubasin endale kohe alguses, et ma ei hakka endale mingeid nõudmisi esitama, vaid vaatan ja otsustan asjade käigus, mida edasi tegema hakkan. Noh, et kui ma näiteks oleksingi pidanud kahe kuu pärast Eestisse tagasi minema, et ma siis ei oleks enda peale solvunud või pahane või pettunud või midagi.

Ja nüüdki ma ei tea, mis edasi saab. Muidugi loodan ma, et mind tabanud Cupido-nool jääb ikka sinna püsima, kus ta on ja et õnne ja rõõmu meie majas ikka kauaks jätkuks... aga vahepeal on ju ikka koduigatsus ka. Eriti kui ma mõtlen, et mul oli ju suur plaan minna sellest sügisest ülikooli ja jätkata oma haridusteed. Vahepeal mõtlesin siin juba nii hakata toimetama, et tulen avatud ülikooli ja hakkan siit käima.. aga nüüd jälle kahtlen selles mõttes. Eks näis. Mul on paberite esitamiseni aega veel natuke üle kuu ning selle aja jooksul jõuab nii mõndagi juhtuda. Eriti just minu peas, sest teadupoolest ma mõtlemisega oma elus just vähe ei tegele.

Aga noh, elu teeb alati huvitavaid üllatusi ning parem on enda pead mitte vaevata igasuguste muremõtetega - tulebki vaadata ja olla ning näha, mis juhtub. Ma tegelikult nüüd ei mõelnud seda, et tuleks lihtsalt käed rüpes istuda, ikka tegutsema peab ka. Ja endiselt uskuda, et alati juhtub parim võimalikest variantidest.


Kommentaare ei ole: