reede, juuli 01, 2011

meie eestikeelne loomaaed


Täna istusime oma tuvide ja kassiga aias ning ühtäkki kuulen oma kalli peigmehe suust, kes parasjagu püüab tuvisid enda juurde kutsuda, sulaselges eesti keeles: "Paksi, tule siia! Tule, tule! Kuuled vä? Tule siia! Imbi, tule!"

Minu silmad läksid üllatusest nii lahti, et ma ei teagi, kas nad varem nii lahti on olnud. Minu peika ja räägib eesti keeles? Ma teadsin, et ta oskab musi küsida ja jagada eesti keeles ning mõnda sõna teab ta veel. Ta kutsub paksu tuvi Paksiks ning meie noorpaar on klassikalisel kombel saanud nimeks Imbi ja Ärni - ma ei tea, kuidas ta Imbil ja Ärnil vahet teeb, sest minu meelest on nad täpselt ühesugused. Aga no, eks härra peab ikka oma linde teadma.

Lindudest veel nii palju, et eile oli näiteks meil köögiakende vahele kinni jäänud üks kuldnokk, kelle mu härra ära päästis ja täna hommikul jalutas Paksi meil elutoas ringi. Oh õudust! Ma ikka üritan enda linnuhirmu maha suruda, aga kui ma kuulen tiibade plaginat, siis hakkab mu süda nii kiiresti puperdama ja kananahk tuleb ihule, õudne ikka. Ja eile kui see kuldnokk oli köögi akende vahel, siis pidin ausalt hirmu kätte ära surema.. jooksin suure kisaga üles meie magamistuppa ja ütlesin härrale, et ta peab ruttu ruttu alla minema, sest seal on midagi nii õudset!

Täna käisime Hilversumis üht korterit vaatamas. Korter oli väike, aga ilus. Loodame selle endale saada (aga seal oli veel teisigi vaatajaid ja me ei tea, kas meil veab.. aga võiks ju).

Muidu oleme käinud ikka kohtingutel, väljas söömas ja jäätisega maiustanud. Ja kokanud. Ja ühel päeval käisime rannas ka. Mul ju nüüd uued bikiinid, ei tea, millal uus bikiinivorm saabub... aga arvestades neid toitumisharjumusi, mis meil siin peres kombeks on, siis tundub et vist ei iial.

Pildil on Imbi. Või Ärni. Tont seda teab, kumb.

Kommentaare ei ole: