esmaspäev, juuli 11, 2011

kivi oli püksis, nael oli kummis, sulg sabas ja tuli rauas..

Igatahes... läks mul täna just nii hästi nagu lootsin...
Aga nagu selgus, siis sellest veel ei piisanud. Ehk siis on ka kolmapäevaks vaja mul väga väga palju õnne ning kõiki neid asju püksi, kummi, sappa ja tulle.

ja kui mul kolmapäeval ka veab, siis räägin kõik ausalt ära!


2 kommentaari:

Jaanika ütles ...

nii?

Sälli ütles ...

oeh, mul oli tööintervjuu.. aga sealt koju tulles täna ei olnud just maailma kõige tugevam tunne. nad pidid järgmise nädala lõpuks teada andma.. ja ma niiiiiii hullult tahaksin seda kohta saada. aga ma ei tea, täna on küll selline tunne olnud, et oeh. ma olin kõik välja mõelnud, et mida neile räägin ja millega olen hakkama saanud, aga jutuks ei läinud üldse need teemad.. ja ma ei tea. neil on veel kandidaate.

aga ma ju niiiiiiiiiii hullult tahaksin sinna saada...