neljapäev, juuli 14, 2011

november rain


Tunne on selline, et eile, kolmapäeval, oleks mul võinud ka oluliselt paremini minna.. aga no, nagu öeldakse, lootus sureb viimasena. Seda, kuidas mul tegelikult läks, saan teada alles järgmise nädala lõpuks, nii, et kes tahab, võib pöidlaid ikka hoida - äkki aitab.

Lisaks sooviksin veidi sõna võtta ilma-teemal.

Igatahes, mul on niiiiii kõrini sellest igikestvast vihmasajust! See ei ole normaalne, ööd ja päevad läbi ainult sajab ja sajab. Vahepeal kõvemini, siis jälle vaiksemini, aga täiesti vihmavabalt pole ükski pooltund siin viimasel ajal möödunud. Ja mul on sellest kõrini! Siinne vihm ei ole normaalne, seda mitte ei saja alla nagu traditsiooniliselt minu silmad on harjunud nägema, vaid vihma pritsib. Igalt poolt! Vasakult, paremalt, alt ja ülevalt ja mul on niiiiiiiiiiii kõrini sellest. Olukord meenutab natuke novembrikuist Eestit, kus pidevalt on hall ning päikese väljatulekut võib rahus päevi oodata.... Koolis tegi täna Deyan ka nalja. Ütles, et näed, eile oli 13 kraadi sooja, täna on juba 14. juuli, äkki täna tuleb 14 kraadi ära. Kas ma juba ütlesin, et mul on sellest vihmast kõ-ri-nii?

Et mitte jätta muljet, et olen ära kaotanud igasuguse positiivse suhtumise, siis pean ütlema, et lõpuks ometi on meie palvetele vastatud ja meil on kodu! Esimene sissemakse on juba ära ka tehtud ja katsugu keegi meilt meie uut kodu ära võtta. Plaanid on suured ning ootusärevuses Imbi ja Ärni ei jõua ära oodatagi, millal saame võtmed kätte ning saame hakata seinu värvima ning mööbeldama. Natukene peab veel ootama ning siis juba varsti saabki!

pilt on pärit siit

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

sellest jälle aeg läheb seal kandis väga kiiresti

Sälli ütles ...

MEIL HOLLANDIS käivad kõik asjad teistmoodi, kui teil seal kandis:D

ja ma tean, et sa ütleksid, et valesti, aga ma ütlen et lihtsalt teisiti;)

igatahes, täna on mul superhea meel, et see aeg siin just nii käib nagu ta meil käib.