teisipäev, november 28, 2006

Miow...

Ma pole vist väga ammu nutnud nii kui eile. Vaatasin filmi "Kaunis november" Juba alguses ma nutsin, lõpust ei taha rääkidagi. Siis ma ainult luksusin ja salvrätipakk mu ees oli tühjaks saanud ja silmad olid punased.. ja üldse.

Ilmselt saab see minu üheks lemmikfilmiks- või noh. Ma ei vaata eriti tihti filme.. aga selline, mis mõjub mulle niimoodi, peab ju olema tõesti hea.

Täna hommikul pidi kiisu tõusma kell 5.45, et minna Tartusse. President Põõsas on ju linnas ja kella seitsmest hommikul oli linnas liiklusepiirang ja mingi Maardu ringiga ei ole mõtet ka minna. Nõmekas. Tahtsin veel Tema kaisu sees olla. Aga kus sa sellega.

Nüd kohe lähen kooli... tee peal mõtlen oma imelike unenägude peale, koolis õpin hoolega, sest siis tulevad viied suuremad:D Ja peale kooli tulen koju magama, sest ma olen väsinud.

Homme on mul vaba päev ja neljapäeval tööle. Kõik on tegelikult hästi.

5 kommentaari:

Livia ütles ...

aga tegelikult on see minu lemmikfilm juba ammu ja esimest korda vaadates oli sel mulle samasugune efekt...:)

Sälli ütles ...

no.. need on need romantikuhingega tütarlapsed:)

Unknown ütles ...

Tõesti on nukker film, minu meelest väga alahinnatud.

Livia ütles ...

just täpselt:D ja ma hea meelega olen edasi romantikuhingega:P

Sälli ütles ...

Nõustun teie mõlemaga.