kolmapäev, november 01, 2006

Palju õnne meile:)


Tänase päeva seisuga oleme me olnud üleni armastuse sees juba neli kuud. See võib tunduda lühike aeg, aga minu kohta on see juba päris pikk. Arvestades minu hüsteeria-, melanhoolia ja eufooriahoogusid, on minu kiisuke ikkagi maailma parim. Rääkimata sellest, et ta on veel maailma kõige ilusam ja kõige parem ja kõige armsam.

Ma pole ammu kirjutanud. Miks?
Kõigepealt ilmselt seetõttu, et ma ei oska oma aega jagada. Seda tundub liiga vähe olevat. Tahaks leida aega oma sõprade jaoks ja enda jaoks ka. Minu tavapärane nädal näeb välja selline.

Esmaspäev, hommikul kella kaheksaks sõidan lasnamäele, et minna kooli. Mingi viiest olen kodus ja kui kiisu on Tallinnas, siis oleme õhtul meie Tallinna kodus, õpime ja vaatame "Meeleheitel koduperenaisi" ja sellele järgnevat komöödiat. Õhtul läheme tudu sisse, et ärgata hommikul kell 5.55

Teisipäev, ärkame vara, kell 6.50 läheme kodust välja ja sõidame Tallinna Bussijaama. 7.45 läheb ta buss, siis tahab nutumaik kurku tulla, aga tuleb kiisu ära saata. Sealt edasi kappan Viru keskuse bussiterminali, et minna 8.18 bussi peale. Sõidame grupikaaslastega Hiiule, sest teisipäeviti on kool vanas Muusikakeskkooli majas. Kool lõppeb kella viie paiku, siis tulen koju ja olen väsinud.. niiniinii väsinud.

Kolmapäeval on ilmselt tööpäev. Üleelmine nädal olin öösel (21.00-06.00), eelmine nädal olin päeval (11.00-23.00), täna olen ainult õhtul, õnneks (20.00-01-00)

Neljapäeval on samamoodi.

Ja ka reedel on samamoodi:D Kui olen päeval tööl, siis sõidan Tartusse, kui öösel, siis võtan selle tee ette laupäeval.

Laupäeval oleme Tartumaal. Külastame oma Tartu sõpru, veedame koos "kvaliteetaega":D

Pühapäeval vedeleme hommikuti ning õhtu poole sõidame koos Tallinnasse. Selleks et alustada uut nädalat:D


Eelmine nädal olin neljapäeval ja reedel pikalt tööl, laupäeva õhtu poole sõitsin Tartusse. Käisime Pokul külas. Tore oli. Mängisime Imagot ja Aliast. Kogu P-gäng oli kohal.. minul oli küll alguses natuke paha tuju, aga ikkagi oli lõbus. Laupäeva hommikul läksime koos meie Tartu koju, üritasime autot käima saada, et seda ülevaatusesse viia, aga nii külm oli ilmselt, et auto ei läinud käima. Egas midas, läksime Poku juurde tagasi, bussiga. Seal oli hommikune chill ja sõime pannkooke. Kiisu maasikamoosiga ja mina õunamoosiga. Pannkoogid olid väga väga väga head:) Sellest hommikust on siis ka see ülevalpool olev pilt. Mina ja Tema ning kaks vaieldamatult maailma kõige armsamat pisikest poissi:)

Sel nädalal peame minema kooliga FoodFestile ja tööl pean olema 1., 2., ja 4. Peaks vahetama neljanda kolmanda vastu ära, siis saan minna kolmandal kohe peale tööd vanade klassiõdedega noorust nautima ja neljandal jääks aega muudeks toiminguteks. Eks näis, kuidas ma seda vahetada saan.

Ootan juba aega, et saaksin olla koos oma kiisu ja kallite sõpradega:)

2 kommentaari:

Koit ütles ...

Aga palju õnne meile 4 kuu täitumise puhul:)
SA OLED IKKA MAAILMA PARIM MUTI!:*
lavju:*

Pätu ütles ...

Palju palju õnne teile:)