kolmapäev, november 29, 2006


Vaatan siin pilte... ja tunnen puudust. Ta on ära olnud umbes 32h ja ma ei tea, millal me jälle näeme.

Täna helistati mulle töö juurest ja öeldi, et selle asemel et ma pean olema homme päeval kella 15.00-23.00ni, pean ma olema 21.00-06.00ni!

See on tore, sest täna ma vaatasin oma töölepingust et "õhtustel ja öistel tundidel töötatud aja eest makstav lisatasu on võetud arvesse ametipalga või ajatöö tunnitasu määramisel", mis omakorda tähendab, et ma ei saa juurde tavapärast 20% tunnitasust, vaid käin ka öösiti pooltasuta kohal. Cool.


Tahaks, et järgmine nädalavahetus oleks vaba ja et me saaks minna koos Poku ja Kixa sünnipäevale. Ja tahaks, et ma saaksin homme öösel töö juures ilusasti hakkama.
Ja kiisupaid oma põsele tahaks ka....

2 kommentaari:

Koit ütles ...

Pole hullu kiisukene- tööga sa saad hakkma:) Ja see pooltsauta töötamine on ka selline asi, et sellele tuleb loominguliselt läheneda- sa ju töötad pooltasuliselt ja PEALE SELLE ei tähenda minu väikesele miljonäride tütrekesele need paar teenimata jäänud krooni ju midagi;)Vähem teenimisega sa näitad seda, et sul polegi vaja neid lisakroonikesi-sa oled ju niigi rikas;)
Aga kiisupai annan ma sulle isiklikult üle;)
Ja küll sa mind varsti näed;)
musimusimusi

Sälli ütles ...

Muiduig ma saan hakkama.. ainult veel täna ja homme öö ka ja siis on selleks nädalaks see nali läbii:)

jeah:D

ja juba ülehomme varahommikul näen ma sind:)

armastan sind kõige rohkem, kiisuke;)