teisipäev, jaanuar 30, 2007

Ilus kleit Dakile:)!

Lihtsalt super idee! Marta on selle idee autor ja ma arvan, et kõik kes Daki tegemistele kaasa elavad, peaksid sellele kaasa aitama. Kasvõi natukene, juba see toob Dakile tema unistuste kleidi lähemale.



"kas sa Dakit tead?… mina tean ka…
ma vist julgen isegi öelda, et tunnen, olgugi, et päriselus ei ole ma teda kordagi näinud… ma loen teda hommikukohvi kõrvale juba ma-ei-tea-mis ajast… loen seepärast, et usun… minu meelest on ta üks siiramaid ja vahetumaid blogijaid, keda mina tean… ma elan talle kaasa… tunnen kaasa ja rõõmustan koos temaga - vastavalt olukorrale… kas sina ka?… just, seda ma arvasingi…
Daki kihlus … Dakil tulevad maikuus pulmad… pulmad - saad sa aru… DAKIL TULEVAD PULMAD!… Dakil tuleb maikuus päev, mis on üks erilisemaid päevi elus… üks ilusamaid ja meeldejäävamaid… kahjuks ka majanduslikult kulukamaid…
Daki on tubli - teeb ettevalmistusi - organiseerib, lepib kokku, arvutab, ootab, unistab ja loomulikult - pabistab ka natuke… hiljuti kirjutas Daki, kuidas ta on unistanud ainult tema jaoks tehtud pulmakleidist… päris tema jaoks ja tema järgi õmmeldust… majanduslikel kaalutlustel tuleb tal aga sellest võib-olla loobuda…
kurb, eks ole… muidugi pole kleit peamine ega mahu isegi vist kümne olulisema pulma atribuudi hulka, kuid sellegi poolest – kes meist ei tahaks, et sel päeval oleks kõik kõige kõige kõige… täpselt nii kõigem, kui unistusteski…
siit siis:Kallis rahvas!
TEEME DAKILE PULMAKINGI TEMA LUGEJATE POOLT… kingime Dakile pulmakleidi raha…
KÕIK BLOGIJAD, DAKI SÕBRAD JA FÄNNID ON PALUTUD ANDMISRÕÕMUST OSA SAAMA…
andmisrõõmust osa saamise juhend:

1. ava oma internetipanga aken või mine lähimasse panka
2. saada oma soovi ja võimaluste kohane kingituse osamakse Eva-Liisa Orula nimele Ühispangas asuvale arvele nr. 10010600658010, soovi korral koos märkuste lahtrisse kirjutatud õnnesooviga…
3. tunne head meelt, et said teha midagi ilusat ühe toreda inimese tarvis…
raamatupidaja kohused võttis enda kanda Eva-Liisa… ta avas enda nimele lisakonto nimega “Teeme Dakile Pulmakingi”… kingituse osamakseid saab sinna kanda kuni 14.02.2007…
Sõbrapäeval annab Eva-Liisa kingituse koos nimekirja ja õnnesoovidega Dakile üle – siis jääb Dakil piisavalt aega õmbleja, kanga ja tegumoe valikuks…
ideed toetavad: Eva-Liisa, Pirtsu, Bobik, Birxu, Punane-Hanrahan ja Liis
***
et kõik üritusest osa võtta soovijad saaksid võimaluse kaasa lüüa, palume blogijatel seda posti levitada…"

Kommentaare ei ole: