esmaspäev, jaanuar 08, 2007

Oh seda imet!

Täna hommikul ärkasin ma nagu tavaliselt- teadmisega, et ma ei ole minutitki maganud:D Sest täna öösel "kirjutasin" ma raamatut ja filosofeerisin elu üle...

Ja siis ma märkasin, et loominguline tegevus uneajal on ainult kasulik, sest ennäe imet, ma ei olnudki hommikul turtsu.

Kuigi äratuskell helises kel 7.01, tegin mina silmad lahti juba 6.56 ja laulsin kiisule A.Vainola laulu "Allverelaev"'. Kiisu vaatas ja ootas ja imestas, et kuhu jääb siis turts?

Turtsud jäid sinna kus on turtsu koht,
pole meile vaja seda kurjaturtsu torri.
Täna on Sällil hea tuju ja sile kõht,
ning katsuge vaid seda ajada lörri:D


Vot nii.
Ma armastan hommikuid, ka koledaid:D

1 kommentaar:

Koit ütles ...

ÖRRRI:D

mul on väga hea meel, et sa nüüd oled uue rezhiimi omaks võtnud ja hakkad minuga koos igal õhtul kell 10 magama minema ja kell 6 hommikul tõusma:D

musi:*