laupäev, jaanuar 05, 2008

Ooo ennusta mulle suur prohvet Mediaplayer...

Leidsin selle Arni blogist, kes võttis selle omakorda Ramloffi blogist. Proovige ka, tulemus võib üsna huvitav olla:) Pane oma playlist shuffle'i peale ja siis vaata, mis lood tulevad ja mis küsimusele vastavad;)

1. Kuhu ma olen jõudnud aasta 2008 alguseks?
The Shamen- Phorever people



We are phorever people

And we don't have to look to far

To find ourselves

Cos what we see is what we are

järelikult olen jõudnud juba sinna, kus ma olen ja mis ma olen:D loogish


2. Aasta 2008 põhiülesanne
Birgit Õigemeel- Kas tead mida tähendab...

ilmselt on selleks põhiülesandeks siis armastada:)


3. Eneseteostus aastal 2008. Minu „mina“ 2008 aastal
Jordan and baker remix- one of us



What if god was one of us...

If god has a face, what would it be- kui tegemist on minu "minaga" aastal 2008, siis äkki teategi nüüd, milline see god on;)


4. Rahaasjad aastal 2008.
Move your hands up- Clubraiders

and move your hands

up and shake your body to the ride

I've got to borrow

and dance day and every night

taskud on mul niikuinii igapäevaselt tühjad, niiet muutust ei too ka see aasta

5. Sugulased ja naabrid 2008 aastal
Karl Madis- Päiksepoolses toas

"tee mis iganes sa teed, jääb mul head sulle soovida"

paistab et naabritega seevastu on head oodata:D

6. Kodu aastal 2008.
Mikk Saar- Ma olen jää

Minu unedes sa oled lähedal, mujuures
Ja mu unistustes kõikjal minu sees.

Kuna ma olen nii mitmekoduline inimene ja ei viibi tihti kodus, siis on see ka üsna loogiline. Õnneks tunnen ma end koduselt peaaegu igal pool. Ja need kodud, kus ma parasjagu ei viibi on minu juures ja minu sees;)



7. Armastus aastal 2008.
Marilin Monroe- Mr. President



hmmm asi võtab huvitavaid tuure:D:D:D

8. Tervis aastal 2008.
Oh laura- Release me (the attic remix)



I am the growing force without emotion, a glass of water longing for the ocean, I am the fire burning desperately, but you're controlling me. Release me!

kas see tähendab siis seda ,et ma piinan oma tervist või vastupidi?




9 . Partnerlus aastal 2008.
Vicious Love- Lexi and K-Paul

"Vicious love, vicious love I can't get enough

Vicious love, vicious love (uh) Uh-uh-uh Vicious love,

vicious love It feels so good Vicious love,

vicious love I can't get enough "



Kui partnerlusega on nii... siis järelikult on ta nii:D

10 . Võõrad rahad ja laenud, müstika ja seks aastal 2008.
Found a lover- Panacea

müstiline seks armukesega?

11. Reisid aastal 2008.
Pink Floyd- Vera



"Does anybody here remember Vera Lynn?Remember how she said,That we would meet again,Some sunny day.Vera!Vera!What has become of you?Does anybody else in here feel the way I do? "



essugi ei saand aru praegast, et kas siis saan reisule või mitte:D


12. Karjäär, firma areng, uued kohustused aastal 2008.
Beauty in L.A- Oliver Moldain



ooo.. see tähendab ju ainult seda, et hakkan vist ilukirurgiaga tegelema. ja küllap siis saan reisida ka ikkagi.


13. Sõbrad ja sotsiaalsed suhted aastal 2008.
In the flesh- Pink Floyd

see läks nüüd natuke pahasti, või vähemalt mulle tundub nii

14. Saladused, aga ka protsessid minu alateadvuses, mida ise ei tunneta, aastal 2008.
Stay- De ja vu


"Stay with me.. stay with me"

soovin, et minu armsad jääksid minu juurde. Ikka soovin. Ja tunnetan ka:) Ka aastal 2008

15. Kuhu olen jõudnud aasta 2008 lõpuks

Eddy Steady Go- various artistst

Kommentaare ei ole: