neljapäev, jaanuar 17, 2008

Jõulud 2007

Jõululaupäeval käisin jälle Võtikveres, Mupsu perekonnaga jõule tähistamas. Käisime saunas, seebitasime ja kreemitasime, nagu ikka ja siis nautisime jõulusööki. Pärast söömist tuli meile jõuluvana, kes tõi igasugust head ja paremat kõigile. See aasta ei olnud nii suurt jõuluansamblit kui eelmine aasta, üldse oli kuidagi vaiksem. Kingid jagatud, läksid kõik kuskile pikutama. Võib-olla ei olnud nii suurt jõulutunnet seetõttu, et väljas ei olnud jõuluilma. Kuigi Mupsu isa pani õue saami küünlad põlema ja laud oli kaetud pidulikult, ei olnud sees sellist jõulutunnet Järgmine päev hakkas Mupsul nii kiire oma autoasjadega, et pidime Võtikverest sõitma tagasi Tartu. Selle peale me muidugi ei mõelnud, et riigipüha on parasjagu:D

Nii oligi, esimesel jõulupühal olime Tartus. Oleksin tahtnud olla oma Tartu kodus Mupsuga kahekesi, aga kus sa sellega, ma olin oma võtmed jätnud Tallinnasse.. ja me ei saanudki olla väga kahekesi. Võtikveres meeldib mulle seetõttu ka rohkem, et seal saame kuidagi omaette olla oma soojas toas, madratsitel põrandal. Aeg liigub seal teistmoodi. Ahi praksub, toas on mandariinilõhn ja me saame olla kahekesi, oma juttude ja hiiremuside ja kallide ja paidega. Tartusse jõudmine oli nagu haamrilöögiga reaalsuse saabumine. Kõik oli jälle samamoodi, ilm oli hall, vaatasime Mupsuga lihtsalt telekat.

Teise jõulupüha varahommikul hakkasime Mupsu emaga Tallinnasse sõitma. Terve tee rääkisime igasuguseid jutte. Kui Tallinnasse jõudsin, helistasin koju, et teavitada, et ma olen teel, sest lisaks sellele, et mu Tartu võtmed olid Tallinnas, kaotasin ma millalgi detsembri alguses oma Tallinna koduvõtmed ära:D

Jõudsin koju, issi tegi pizzataigent. Ta kutsus mind köögikomandosse end abistama. Isa sõtkus tainast, ma praadisin hakkliha ja shampinjone, lõikusin erinevaid komponente, kuulasime plaate, mis jõuludeks olime saanud ja mõnus oli. Köögis oli hea ja soe, pizzalõhnad olid toas igal pool. Lõhna peale ärkas isegi Silver üles ja tahtis teada, et kas juba saab pizzat. Kuna ema ei olnud kodus, siis tegi isa omamoodi. Pizza läks meil nii paksuks, et ei tahtnud plaadile enam ära mahtudagi:D

Õhtul juhtus selline tore lugu, et mulle helistas preili Kaisa, kes soovis koos Katsiga mulle jõululaule laulda. Panin end riidesse ja läksin õue, need hullud seisid vale trepikoja ees. Jõululaule nad muidugi mulle laulma ei hakanud, ilmselt lihtsalt tahtsid mind sellega õue meelitada, sest nad teavad, kuivõrd muusikahuviline ma olen:D

Läksime La Cucarachasse, kus võtsime glögid ja hakkasime mängima Katsile Kaisa poolt kingitud lauamängu Bluff- mulle see mäng meeldis, selline, kus peab natuke mõtlema, aga väga palju oleneb vedamisest ka. Samal ajal tegime peamassaazhi Kaisa uue peamassöör-traatidega, mille Kats talle jõuludeks kinkis. Millalgi vist hakati Cucat kinni panema või ma ei teagi, mispärast me Bambasse pidime minema. Seal tellisime väiksed veinid ja hakkasime klatshima. Jummel, kus me sattusime hoogu. Võtsime kätte paberid ja pliiatsid, tõmbasime plusse ja miinuseid, järjestasime igasuguseid põnevaid asju. Üldiselt on nii ,et Kats on romantiline hing, Kaisale meeldib kui teda hammustatakse ja mina jään neile kuskile vahepeale. Lisaks sellele otsustasid Kats ja Kaisa, et nad peavad mind kuidagi aitama minu suures probleemis:D

Mingi hetk pandi ka Bamba kinni (kell kolm siis) ja pidime liikuma edasi Osmani, sest jutud olid veel kõik rääkimata. Kats oli päris svipsis juba ja ta pidi hommikul tööle minema, seega ei olnud ta väga kaua Osmanis (aga siiski piisavalt), me Kaisaga istusime ja rääkisime nagu hullud, kuni hakati ka seda kohta kinni panema (kell kuus siis). Lõpuks oligi nii, et olime Katsi ja Kaisaga istunud koos pea kaksteist tundi (sest kohtusime õhtul kell kuus). Ma läksin ööseks Kaisa juurde- noh see pold enam eriti öö:D ja õhtul kell seitse läksime McDonaldsisse hommikust sööma. Tore ööpäev oli:D

Kommentaare ei ole: