neljapäev, jaanuar 17, 2008

Aastavahetus, 2007-2008

Kõigepealt peaks mainima, et mul ei ole nii kummalist aastavahetust vist varem veel olnud. Ekstreemsemaid on küll olnud, näiteks siis kui ükskord peksa sain.. või siis kui kohtusin mingi jubeda hambutu mehega, kes oli peksa saanud ja tahtis mind omale naiseks saada ja kui me Kixa juures lasime pauguka rõdule ja ma oleks äärepealt kurdiks ja võibolla ka mõnest jäsemest ilma jäänud...Terve detsembrikuu viimase päeva istusin kodus, kirjutasin oma esseid ja hullusin. Lubasin endale, et ma ei lähe mitte kuskile välja, kui ma pole oma esseesid valmis teinud, tahtsin et vana aasta sees saaksid kõik vanad võlad korda aetud. Õhtul kella seitsme paiku sain omadega valmis. MSNis ei teadnud keegi aastavahetuse plaanidest midagi:D

Helistasin siis oma sünkroon-elu elavale sõbrannale Kaisale ja otsustasime, et veedame selle aastavahetuse koos. Saime enne kaheksat kokku, läksime poodi, ostsime Martini Astit ja koorelikööri. Kaisa juures otsustasime, et mul oleks hirmsasti vaja laulda ta õe superlaheda karaoke-machinega ja tal oleks hirmsasti vaja selle järgi tantsida. Ma ei tea, ma laulsin vist miljon laulu, Kaisa laulis ja tantsis kaasa. Vahepeal leidsime, et äärmiselt vajalik oleks ennast ikka korralikult üles mukkida. Kasutusele läksid erkpunased huulepulgad ja üsna tugev õhtumeik. Mukksime ja siis pildistasime endid ja oli väga lõbus. Me olime küll ainult kahekesi, aga naersime ja laulsime ja tantsisime.

Mingi hetk avastasime, et poole tunni pärast saabub uus aasta, aga meie oleme ikka kahekesi, et äkki peaks kuskile minema. Mõeldud, tehtud, läksime Nõmme silla juurde. Kui me oleks ühe laulu vähem laulnud, võib-olla oleksime jõudnud isegi õigeks ajaks:D Nii oligi, olime sillani jõudmas kui raketid lendasid üle me peade, mul tuli päris hirm naha vahele. Kallistasime üksteist silla all ja soovisime head uut aastat. Läksime suures raketihirmus Vanakale, igalt poolt kostis pauke ja sähvatas valgus.. vahepeal süttis mõni põõsas ja ma olin üldse päris hirmu täis.

Hakkasime siis kõigile helistama, kätte muidugi saime ainult vähesed, sest oli üleüldine liinide ülekoormus. Õige pea kohtasime mu väikest vennat, kes oma sõpradega laulis lorilaule:D Ma ei uskunud oma silmi. Läksime ja pakkusime neile vahuveini, rääkisime natuke naljajuttu. Siis hakkasime Kaisaga tagasi tema poole liikuma, ise uhkesti mukitud ja lauldes neid samu lorilaule, mida mu venna sõbrad laulsid. Meie ees kõndis üks naisterahvas, hiljem selgus, et see oli me vana klassiõde Sirgi. Rääkisime temaga juttu ja kõmpisime Kaisa poole, Sirgi läks sealt edasi oma koju. Kaisa juures oli esimese asjana vaja mul käima panna karaoke-machine, laulda paar laulu ja nii me seal tiksusime. Siis käisime korra Exi juures, jõime meie uut shot’i nimega Metsästäjän Orgasmi, mida tellime kindlasti kui Soome kunagi läheme, see saab hea nali olema:D

Mõne aja pärast läksime tagasi Kaisa juurde, käes oli juba üsna arvestatav hommik. Praadisime kartuleid ja tegime sooje juustusaiu ja sõime ennast peaaegu lõhki. Kes uue aasta varahommikul saab kõhu täis, sel on terve aasta kõht täis ja tuju hea. Lisaks sellele läksime kogu oma tugeva meigiga magama, et olla terve aasta ilus, sest kes on uue aasta hommikul juba ärgates kena, on alati kena. Ja sealt ka minu uusaastalubadus- meigita ei lähe ma see aasta mitte kuskile.

Ja muidugi ei tasuks unustada seda, et kes käib uue aasta esimesel päeval McDonaldsis maailma parimat topeltjuustuburgerit sööma, sel on terve aasta mäkiõnne:)

Kommentaare ei ole: