pühapäev, jaanuar 23, 2011

ka see möödub

See nädal on olnud huvipärane, täis erinevaid üllatusi ja juhtumisi.

Kõige tähtsam oli vist see, et alustasin esmaspäeval oma nädalat supidieediga ning tänaseks on kaal langenud 3,3 kg. Great success, miss Silm! Kui te arvate, et ma olen nüüd hirmus peenike, siis eksite, sest tegelikult oli mul vaja lahti saada jõulude ja muude üllatustega seotud kahest juurdetulnud kilost. Esmaspäevaks tegin köögivilja-nuudlisuppi, teisipäevaks tomatisuppi, kolmapäeval tegime koos Joakimiga läätsesuppi ja neljapäevast alates sõime minu kallima tehtud rohelise sibula kreemisuppi. Neljandal supidieedi päeval tegin natuke sohki ka, aga see ei olnud ausalt minu süü! Mul oli nii hirmus šokolaadi isu ja siis mu kallis tuli ja pani mulle tüki šokolaadi suhu, et ma nii tublisti oma dieeti olen pidanud. Eks ma natuke kirusin end ja teda, aga šokolaad maitses hea...

Koolis käisin terve nädala korralikult, hiljaks ei jäänud ja ei puudunud ka.

Ja reedel käisime nii huvitaval peol. Ma ei olnud juba ammu nii palju hipisid näinud. Käisime selles talus, kus suvelgi käisime, neil oli 10. sünnipäeva pidu. Kohtusin paljude uute ja toredate inimestega ja õhus oli nii palju positiivseid vibratsioone! Nii tore oli. Vahepeal hakkas mulle juba tunduma, et olen sellest maailmast kuidagi eemale libisenud.. aga eile ja üleeile sain aru, et ma olen ikka ühe jalaga seal spirituaalsemate inimeste uksest ka sees... maagia, muinasjutud ja haldjad...

Ja aina rohkem leian end mõtlemast, et kõik möödub. Hea möödub ja halb möödub.. nii et. Kui on hea olla, siis naudi seda hetke, sest varsti võib see otsa saada.. ja kui on natuke halvem, siis tea, et varsti on see möödas!

Kommentaare ei ole: