laupäev, mai 14, 2011

kelle jalas on teie peres püksid?

Pärast seda, kui olin endale saanud uued püksid, mida lubasin kanda ainult koos härraga koos olles, avastasin, et neile sobiksid hirmsasti üks valge vöö või püksirihm. Eile kui siin mõtisklesin püksirihmast, jäi mu pilk härra vöökohale ning tema imeilusale rihmale.. Ütlesin talle: "Kuule tead, mul oleks su püksirihma vaja..."
Seejärel vaadati mind korraks suurte silmadega... siis mõtiskles ta korra ning võttis pükstelt oma rihma, ulatas selle mulle ja ütles: "Nojah, püksid on meie peres niikuinii sinu jalas, võta siis juba rihm ka."

Õhtul käisime välikohvikus istumas ja vanalinnas söömas, täna aga käisime ja ostsime mulle valge püksirihma.

Ning mind paneb hämmastama, kui hästi ta suudab minust ja mu naljadest aru saada. Näiteks teeb ta väga selget vahet Imbi&Ärni ja Robi&Bobi laadsetel käitumisviisidel, kuigi ta ei ole lugenud Kivirähka ega näinud ühtegi episoodi "Robi ja Bobi" koostegemistest. Ja eestikeelseid vandesõnu kasutab ta väga loomulikult ning õiges kohas. Ma ei tea, kas see on hea või halb, aga nii see on.


1 kommentaar:

Silveri udukogu ütles ...

Pigem hea ikka, ilmselt oled Sa oma meeldiva ja vahetu olemisega härrale selgeks teinud, millal Imbi, millal Robi :)