laupäev, mai 28, 2011

Tere hommikust!

Viimastel päevadel ei saanud ma sisse logida oma Bloggeri kontosse... midagi oli kuskil väga valesti, nii, et ma ei saanud lugedagi ühtegi Bloggeri kommentaari, rääkimata sellest, et ise mõnda postitust kommenteerida või uut sissekannet teha. Ja ma pean nentima, et siis, kui blogida ei saa, on isu seda teha ERITI suur. Kuigi ega mul polekski midagi erilist öelda olnud..

Peale selle, et mul on nüüd täiesti ametlik täiskohaga töö ühes hotellis. Alustan esmaspäeva hommikul ja loodan, et saan töötada ka nädalavahetustel, sest siis saan edasi koolis käia. Kui ma pean tööl olema ainult nädala sees, siis pean hakkama uuesti tööd otsima, sest kooli pooleli jätta ma ei kavatse.

Ja veel: meie aeda ühe puu otsa on kolinud kaks nii armsat turteltuvi, et te isegi ei usuks, et nad päris on, kui te neid näeksite. Nii ilusad, nagu kuskilt muinasjuturaamatust! Esimestel päevadel toitis mu sõber neid saiaga ning linnud olid väga arad.. nüüd ostsime neile päris tuvitoitu ja tuvid on ka meiega juba rohkem ära harjunud. Ning meie kass saab aru, et need turteltuvid me sõbrad on, nimelt ei ründa ta neid (kuigi kõik teised linnud - hoidke piip ja prillid!) ja nii me seal aias istume viiekesi. Kaks turtelinimest, kaks turteltuvi ja üks nunnu kiisu, kellel on vist ka peiks tekkinud, igatahes käib meie aias kass, kes on esimene kass, keda meie kiisu ei ründa. Ja tundub, et minu linnuhirm nende lindude puhul ei kehti.. sest nad on nii armsad ja ilusad ja ma tean, et nad ei teeks mulle midagi halba.

Kena laupäeva kõigile!

Kommentaare ei ole: