kolmapäev, juuni 01, 2011

klassikaline mees

Täna õhtul oli natuke külmem kui viimastel päevadel (rattaga sõites tundub veel eriti külm) ning minu sõber härra tahtis teada, et kus võiksid olla tema kindad. Mõtlesin natuke ja pakkusin välja kolm varianti, kus need olla võiks. Et kas need on meie kummuti alumises sahtlis või ma pakkisin need kohvrisse koos meie teiste talveriietega ja toimetasin selle kohvri pesukööki või on nad mu käekotis, mida kandsin talvel... Läksin esimesena kummuti juurde ja need olid täpselt seal, kus arvasin neid olevat.

Selle peale ütles minu kallis:"Vot sellepärast ma sind armastangi, et sa tead alati, kus mu asjad on."
Mille peale küsisin mina:"Kas sa ainult selle pärast armastadki mind või on mul veel mõni märkimist väärt omadus?"
Ning härra vastas:"Ja selle pärast armastan sind ka, et sa alati nii rumalaid küsimusi küsid. Totu."

Kommentaare ei ole: