teisipäev, detsember 05, 2006

Kuidas Borat mu pulmaisa oli.

Täna öösel nägin unes, et mul oli rääkiv kass, ma abiellusin kaks korda (esimene kord olin üleni punases kleidis ja teine kord punases kampsunis ja beezhides pükstes, esimene registreerimine ebaõnnestus, sest ma ei armastanud oma abikaasat, teisel registreerimisel olin nõus, sest ma arvasin, et ma saan abielluda oma kiisuga, tegelikkuses ma ei tea, kellega mind paari pandi), Tanel Padar kinkis mulle teisel registreerimisel, mis asus Ranchos, oma viimase plaadi. Minu vanaema korraldas pulmaliste majutust.. ja... minu pulmaisa ei olnud keegi muu kui Borat.

Uni oli nii põnev, et ma ei saanud hommikul peaaegu üleski, mitte et see tavaliselt kergem oleks:D


Aga natuke reaalsust ka.

Täna, aasta aega tagasi oli minu elus üks väga kurb sündmus. Tagantjärgi see võib-olla ei tundugi nii kurb, aga minu edaspidist elu on see mõjutanud vägagi suurel määral. Mäletan, kuidas ma 05.12.05 olin omadega nii ummikus ja õnnetu ning kuidas mu lähedasemad sõbrad olid mulle väga suureks toeks. See aasta aega on tegelikult möödunud väga kiiresti ning endalegi mõistmatult olen tegelikult sellest väga hästi toibunud. Ning mis kõige armsam- need samad inimesed, kes olid tol korral minu kõrval, on siiani minu kõrval.

Ning selle üle on mul äraütlemata hea meel.
Aitäh teile:)

5 kommentaari:

Pätu ütles ...

Ma olen küll natuke kaugemal aga siiski alati sinuga.
Armsatan Sind:)

Pätu ütles ...

ah jaaa... kuidas ma igatsen sinu iga päevaseid unenägude lugusid:)

Sälli ütles ...

Seesuur, et siis kindlasti huvitab sind ka see, kuidas mu isa täna öösel elutoa põrandal hallis pesukausis pesi pesu, mida meie Koiduga Rakvere kaltsukast tõime.

"Ah noored, andke need riided ka, ma lobistan need kähku üle:D"

normaalne:D

Pätu ütles ...

Sinuga on niii hea:)
Aga sa tead seda ise ka;)

Sälli ütles ...

Ära valeta!

Hoopis Sinuga on heaaaa;):):)