pühapäev, detsember 31, 2006

Jõulud.ja.kõik.muu

Niii.. ma arvan, et kirjutan iga päeva kohta natuke eraldi ja siis kõikide päevade peale kokku ka.

22.detsember olin tööl (mis sellest ikka rääkida, kandsin suppi ette, lugesin raha kokku jne:D)

23.detsember- käisime kogu perega (no peaaegu- tegelikult ema ja isaga ja mul oli võimalus olla siis see väike laps-kusjuures ma ei mäletagi, millal ma viimati koos nendega kuskil käisin) jõulushopingul. Kingitused, pakkepaberid, maiustused jne jne:DJõudsime koju, pakkisime asjad (emme aitas mind, sest mina suutsin pakkeppalead keerata kolm korda ümber enda ja pakkidele ei jõudnudki midagi:D) ja sõit Tartu poole võis alata. Kiisukas tuli mulle bussijaama vastu ja kõmpisime kodu poole. Neil oli juba jõulupuu toas ja kiisu ema tegi piparkooke (täitsa ise, võist ja fariinisuhkrust ja asjadest)... toas oli juba täitsa jõulune:)

24.detsember- kauaoodatud jõululaupäev:) kella kolme paiku hakkasime liikuma Võtikvere poole. Kõigepealt käisime kiisu vanaema ja vanaisa haual küünlaid panemas. (Kiisu emme, kiisu, kiisu venna, kiisu õde, kiisu issi, kiisu issi uus naine, kiisu onu, kiisu onunaine, kiisu onutütar, kiisu onupoeg ja mina:D) Peale surnuaeda läksime juba soojaks köetud vanasse metskonnamajja.. meie kiisuga saime omale maja teises pooles teisel korrusel toa. Toeas oli kaks reformvoodit, võtsime sealt madratsid ja panime ahju äärde. Siis süütas kiisu isa õues küünlad (kahju et lund ei olnud:()

Siis me käisime kiisuga jõulusaunas. Küürisime ja paitasime üksteist, istusime saunalaval ja jõime õltsi nagu vanad mehed:D Pestud ja pissitud- läksime meie rikkalikku söögilauda:

Peale söömist oli aeg võtta vastu jõulukingid:) Ma ei tea, ma ei lootnud mingeid kingitusi, sest mul oli juba piisavalt uhke tunne, et ma sain oma kiisu perega veeta jõule ja puha. Aga kuuse all oli ka mulle päris mitu pakikest- ma sain igasuguseid asju. Peamiselt muidugi raha (sest nad ju ei tunne mind, et teada, mida mulle kinkida- kuigi ma oleksin rõõmus olnud nii või naa), komme, the body shopi seebid ja pesukäsna ja juuksemaski ja Vainola plaadi ja viirukialused ja viirukid ka ja lotopileti ka:) Ja ma sain panna kuusele oma ehte ja soovida ka! Ja meil oli niiiii tore.. õhtul tegime jõulubändi, milles osalesid:

Kiisu emme (harf, vokaal), kiisu issi (kitarr, fanfaar- või oli see hoopis tromboon:D, tramburai -teate küll see... tamburiin noh:D, vokaal) kiisu onu (kitarr, akordion, vokaal) kiisu onunaine (tants, vokaal) kiisu onutütar (iiri vile, torupill, parmupill, flööt, vokaal), onupoeg (vokaal, filmija), kiisu venna (kitarr), kiisu õde (tamburiin), mina (vokaal, lehmakell, filmisin), kiisu isa naine (filmis, tantsis, vokaal) No te ei kujuta ausõna ette, KUI kihvt seal oli:) Ausõna! Kõigepealt laulsime ja mängisime hüperboloidi, sellest kujunes välja "Jaaniöö" jah, ma tean et imelik on laulda jõululaupäeval jaanipäeva laulu, aga niii lahe oli- sellest omakorda kujunes välja "Aisakellad" ja nii me seal mängisime. Kiisu sai oma kingid kõik kätte laulmata, tantsimata- SEST nagu ta isa ütles "Poiss, sinul on see aasta mureta, tõid naise majja, kes veel tahab kinke laulmata saada- toogu ka peigmees või pruut majja"

Ja minu sõrmus:) Miskipärast ei lase ta mul seda praegu enam üles laadida, igatahes- ta on hõbedast- nagu ikka minu sõrmused, sest kulla vastu on mul allergia ja tal on peal 25 pisikest õrn-helelillat kivikest- selline bling-bling, aga väga väga väga ilus... kivikesed moodustavad täidetud rombi ja mida keskmisem kivi, seda kõrgemal ta on... seda on juba ammu teada, et me kiisuga plaanime abielluda ja ma ei võtnud seda kui kihlasõrmust, aga ütleme, et see on selline nii-ja-naa. Minu sõrmus:)

25. detsember- sõitsime Tartusse tagasi, puhkasime.

26.detsember- käisime vanaema Lainel külas, sõime kana "Burgundia moodi" (täidetud shampinjonide, sinihallitusjuustu ja brokoliga- nämmnämm) ja rohelist lehtsalatit. Ise võtsime kaasa kiisu emmega tehtud puuviljasalati ja koorelikööri. Jõime kohvi ja likööri, maiustasime. PÄrast tegime kiisu juures väikese istumise, jõime vanakest tallinnast ja tundsime ennast hästi:)

27. detsember- vedelesime suurema osa ajast voodis, sest mul oli pohmell. Sain teada, et mu isa hakkas jälle jooma.

28.detsember- tulime Tallinna, vedelesime siin voodis:D

29.detsember-Päeval vedelesime jällegi voodis, õhtul läksin tööle ööseks, kiisu käis seal lattet joomas ja hommikul kella viie paiku tuli mulle järgi.

Eile toimus sama päevakava nagu üleeilegi:D Ainult selle vahega, et mul oli kassast poole öö ajal puudu umbes 200 krooni (seda koos muinu enda rahaga), aga hommikul sain jootrahadega selle tasa teha.. niiet midagi hullu ei olnud.

Täna hommikul tuli kiisu mulle tööle järgi, magasime kolm tundi.. või noh kallistasime ja silitasime üksteist ja siis ta paitas mu väsinud jalgu ja siis jäime magama:) ja siis ta sõitis Paunkülla, viis sinna oma sõbra, seatl edasi Tartusse, et peale võtta oma ema, isa ja tädipoeg, nemad viib ta Paunkülla ja öösel kella kahe paiku tuleb mulle tööle järgi, et viia mind ka Paunkülla:) Et täna tal on selline 500 km ring:) Arvan, et ta on väga väsinud, sest eile kui ma tööl olin, valvas ta, et mu isa ei pääseks välja jooma. Emmega kahekesi olid nad seal mu isa tagasi hoidnud. Täna sai isa juba kaineks.. käis korra tööl ja jälle oli purjus. Me läksime emaga talle kallale ja siis ta võttis jope seljast ära ja tahtis meile kallale tulla, ta karjus et ema on libu ja üritas teda lüüa. Selleks ajaks olin mina juba nii närvi aetud, et helistasin politseisse. Ütlesin et mu isa peksab mu ema ja et nad tuleksid ruttu. Selle peale ehmatas isa ära, istus diivanile ja mingi aeg hiljem läks magama. Helistasin uuesti ja tühistasin "tellimuse" ,soovisin neile head vana aasta lõppu ja tänasin neid mõistmise eest, dispetser tänas mind ka ja mul jäi seekord Eesti Politseist väga hea mulje.

Nüüd kohevarsti saan oma jope kätte, hakkan sättima ja lähen tööle

Ilusat vana aasta lõppu ja uue algust kõigile. Ka neile, kes miskil põhjustel ei saa koos olla oma armsate inimestega ja/või peavad olema tööl. Ja Eesti Politseile ka, nad on tegelikult päris toredad:)

1 kommentaar:

Pätu ütles ...

HEAD UUT AASTAT kallike:)

Ma homme sõidan Tartusse-eksami tuurile aga hiljemalt 24jaanuari õhtul peaks Tlnas tagasi olema:D

Ma armastan Sind ka see aasta:)